HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.08.20. 01:04 alfroyul

mostmár kigúvadnak a szemeim...és sehol semmi természetellenes rajta...

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr326137813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S (Antal) 2007.08.20. 07:48:48

Ezen tényleg nem látszik semmi TE. Az én véleményem szubjeltív. Attól, hogy másnak a borotfált, szolizott, gyantázott, átformálztizomzatú férfi tetszik, abból csak az következik, hogy ő, velem elentétben nő, és ez az ízlése. Ami viszont szabagságjog. Nem is vitatom. Jó szórakozást hozzű!

kakaóscsigás 2007.08.20. 07:49:58

hát ez a pasi egyszerűen szép!!! ezt a képet asszem elnézegetem még egy darabig! :D

Cila 2007.08.20. 08:03:11

Legyen szép napod!

azmostnemfontos 2007.08.20. 11:16:06

Kedves Antal! Nem lehet, hogy a feleséged a kedvedben akart járni és ezért nem méltatta Neked eme szépséges "hímpéldány" - akár természetadta, akár nem természetadta - testi erényeit? Én sem találok semmit ebben az emberben a képen, ami megfogna, amitől mondjuk libabőrös lennék és ezerrel verne a pulzusom - de hogy szinte hibátlan testi adottságokkal, arányokkal renlekezik, azt azért nem lehet nem elismerni. Nekem sem esne jól, ha a párom orra elé dugnék egy fotót egy hibátlan bombanőről azzal a kérdéssel, hogy "na, mi a véleményed róla?" - és párom erre nagyot csettintene és lélegzetelállva közölné velem, hogy EZ IGEN. EZ AZTÁN NŐ. Szereintem a feleséged talán egyszerűen "csak" (!!) szerethet Téged, szerethet a kedvedben járni :o) !

S (Antal) 2007.08.20. 11:26:43

Nem ez a kép volt. Mindjárt megkérdezem ezt is, de ahogy ismerem, ezzel semmi kifogása. Egyébként a borotvált fanszőrzeten akadt ki. Annál mélyebb a kapcsolatunk, hogy tiszteletköröket írnánk egymásnak.

azmostnemfontos 2007.08.20. 11:43:22

Antal! Most muszáj még egy dolgot megjegyeznem: Azt írod, "Annál mélyebb a kapcsolatunk, hogy tiszteletköröket írnánk egymásnak." EZ NAGYON NAGY TÉVEDÉS és sajnos klasszikus tévhit. Bizony tessék akár 6 évtizedes házasságban élés után is tiszteletköröket futni. Szeretetből, nem érdekből.

ametiszt 2007.08.20. 11:46:52

nemfontos...ez nagyon fontos :-) ha már nincsenek szeretetkörök,akkor régen rossz!

S (Antal) 2007.08.20. 11:53:03

Ametisztnek van igaza. Szeretetkört és nem tiszteletkört. A szeretetkör őszinte, nem fed el semmit, csak szertartás, ami szükséges. A tiszteletkör (bár mindegy hogy nevezzük, én így értettem) elfed, hamis illúziókba ringat.

azmostnemfontos 2007.08.20. 12:45:43

Jól van, értem én, Antal :) !! (Most belegondoltam azonban, hogy én mondjuk gyakran kapok "hamis illúziós" bókokat, és IMÁDOM őket!! Akkor is, ha teljesen józan, onbejktív ésszel semmi valós nincs bennünk. Akkor is az égig tud emelni, hogy a ma reggeli ébredés után pl. én voltam a leggyönyörűbb nő a világon, ha pontosan tudom, hogy nem így van :). Mert nem ez a lényege. Nem is tudom, ha mindig csak szigorúan realista bókokat kapnék... hát... - Nekem ez is szeretetkör, akkor is, ha csak illúzió. Méghozzá sajnos nem is kicsit hamis :) ! )

S (Antal) 2007.08.20. 13:00:53

Az a lényeg, hogy mindketten tudjátok, mi van a szavak mögött. Ha csak az egyik is szó szerint érti, máris rossz. Egyébként az én feleségem tényleg a legszebb nő a világon.

Solka 2007.08.20. 13:44:11

A képhez csak ennyit tudok hozzáfűzni: hádewow! :-D

ametiszt 2007.08.20. 14:36:06

,,Egyébként a borotvált fanszőrzeten akadt ki." ezek szerint nem csak a szavakba lehet mást is belelátni,a képekben is mindenki az előítéletei szerint lát,amit tud,ami éppen eszébe jut... a szakácsos kép volt...látja valaki,hogy van a fiúnak fanszőrzete,vagy az borotvált? mert az éppen nem látszik... az látszik,hogy combközépig nincs lebarnulva,vagyis csak ott van,ahol éri a Nap fénye,ezért a hasán és a combján világosabb a bőr (tehát nem solárium barna)...de hogy a szőrzetével mi a helyzet,azt nem látni... a fene egye meg,pont nem látni... de Antal,azt írod,a te feleséged ezen akadt ki...ő hol látja? lehet,hogy csak úgy gondolta...éppen úgy,mint tegnap az a két illető,aki a beírásod nyomán engem lazán lenácizott...

Solka 2007.08.20. 14:46:40

Én spec szeretem ha egy férfi férfias, és ugyebár a szőrzet a másodrendő nemi jelleg, ha jól emlékszem, és helyes a meghatározás... Mindazonáltal, nincs gondom a borotváltsággal sem. Szép lehet az is:-)

ametiszt 2007.08.20. 14:49:03

én is azt szeretem,ha van másodlagos nemi jelleg... de elfogadom a borotváltságot is...mindenkinek a maga dolga...és a partneré

Alessia 2007.08.20. 16:02:54

Na jó, jó... De egyébként meg, ne felejtsük el, mire volt jó ez az egész: tudjon szépen ablakot pucolni...!!!! :) :)
süti beállítások módosítása