HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.08.13. 20:03 alfroyul

olyan ez,mintha egy tarka szárnyú pillangót kergetnék,akit tudom,hogy sosem érinthetek meg...

ha valaki megbánt ,megbocsátok neki...

ha valaki folyamatosan,hosszú időn keresztül igaztalanul bánt,nehéz.de megbocsátok neki...

ha valaki éppen a szeretetet és a ragaszkodást,az anyai érzéseket használja fel arra,hogy bántson ,azzal,hogy megtagadja tőlem azt,ami egy anyának szent érzés...hát az nagyon fáj...feldolgozhatatlan...de megpróbáltam ...

igen...megpróbáltam,erős voltam,mindent megtettem azért,aki ezeket csinálta velem...

mintha mi sem történt volna,úgy tudtam fogadni,szeretettel a szivemben...

aztán amikor már végre boldognak éreztem magam,megint hátulról belém vágta a tőrt...

megint azt használva ellenem,ami a legjobban fáj...

nem tudom,lesz -e erőm újra ahhoz,hogy ezt a közeledést elfogadjam...

nem bocsánatkérést várok...

valami mást...

és hogy ezt miért írom ide?

a barátaim tudják pontosan,hogy mi történt...

aki pedig eddig nem tudta meg,ezután sem fogja...

hogy a lányom megint a blogon jelentkezik,mint  néhány hónapja...

és nem telefonon vagy személyesen és eszében sincs azt mondani,ne haragudj édesanyám...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr946137840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása