HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.08.07. 10:48 alfroyul

ma én is húztam kártyát,mint régen...

régebben minden nap megtettem ezt...valahogy leszoktam róla...

mai kártyám:

0.
A hagyományos tarot archetípusa: A Bolond
Asztrológiai megfelelője: Uránusz


Légy kész a kalandra. Nyílj meg az ismeretlen előtt és légy hajlandó kockáztatni. Lépj túl a kulturális normák által megszabott korlátokon. Lehet, hogy átmenetileg elveszettnek érzed majd magad, mintha az üresség hívott volna az űrbe. Lépj bele és szüless újjá. Lásd az letet úgy, mint a lehetőségek játékát, alkalmat arra, hogy játssz. A Bolond megtapasztalása gyakran olyankor fordul elő, amikor nagy belső változáson mégy keresztül. Éppen olyan bátor dolog, mint amennyi alázatot kíván az, ha valaki a Bolond álarcát viseli és az ismeretlenbe vezető úton halad. Az újjászületés folyamatán keresztül előbukkanhat a tehetséged és az intuíciód. ne felejts el élénk színű ruhákat viselni. Szórakozz. Engedd, hogy a nevetés varázsa és öröme betöltse a napjaidat. Érezd az élet csodáját magad körül.


...már megint talált...süllyedt...ez megint nagyon hozzám szól...épp erre van szükségem...

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr146137857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessia 2007.08.07. 14:53:45

Hol huzgáljátok az ilyen kártyákat? Igazi pakliból? Vagy a neten? Én is szeretnék...., de fogalmam sincs róla mi ez. :(

ametiszt 2007.08.07. 17:54:03

a Lótuszvirágpagodából húzgáljuk,Dudus oldalán... itt az ametiszten kattints jobb oldalon a Namaste feliratra...átkerülsz az ayura blogba,ahol ajánlott linkként megtalálod a pagodát...tedd át magadhoz a kedvencekbe,és kedvedre válogathatsz a tarók és angyalkértyák között...

M 2007.08.07. 20:00:51

No, ezt így első olvasásra "nem vágom", de megpróbálom követni az utasításokat. :)

M 2007.08.07. 20:21:05

Megtaláltam. Rengeteg van! Húztam az egyikből krokodilt, a másikból szellemi vezetőt, meg még egyet, de azt már elfelejtettem. A bőség zavara.

S (Antal) 2007.08.07. 23:07:39

Ej, M!

Alessia 2007.08.08. 08:42:01

Valami nagy hülyeséget írtam, hogy törölve lettem??? :(

ametiszt 2007.08.08. 12:06:04

hol lettél törölve Alessia???
süti beállítások módosítása