HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.07.25. 14:02 alfroyul

kellemes az idő,fújdogál a szél,nincs hőség...szeretem az ilyet...éjjel esett... mostanáig itthon dolgoztam és háztartottam... Ági! nem kérdeztél butaságot,mindjárt leírom a rumtopf készítést a tuttifittbe,ott elolvashatod pontosan mi ez,és hogyan kell csinálni... a tegnapi sajtkóstolósdi eredménye a mai káposztaleves ...ami amúgy nagyon finom...egész nap folyamán 2liter káposztaleves... legyen ma szép napunk!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr716137895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2007.07.25. 16:03:53

Káposztaleves. :P az nagyon finom. Na azt legalább tudom micsoda. :D Nem értettem ezt a beszélés dolgot nálam, de majd mondod ha van valami. A tegnapi napom nagyon nagyon jó volt. El sem tudom mondani mennyire. De neked most le kell írnom. Olyan nagy örömöt okozott nekem az egyik tanítványom. Néha teljesen kiakadok mekkora szeretet képesek adni ezek a fiatalok. Csupa szív kisgyerkőc, és olyan nagyon szeretem. Olvastam azt a mondást, hogy sosem nő be a szívem lágya. Hát én így vagyok velük. Teljesen le tudnak venni a lábamról. Ideért a hidegebb idő. Párom írt egyik nap, hogy elállt az eső Angliában.Ha ezt írja, akkor ideér 3 napon belül. :D jó ez a kis szellő. Na innen is továbbállok a rumtopfra. :D puszillak!

Blue Ocean 2007.07.25. 16:32:17

Nálunk is nagyon kellemes most az idő!:-) Egész nap nyitva lehettek az ablakok. Ugy imádom!:-) Sok puszi,ölellek!:-)

ametiszt 2007.07.25. 17:25:53

Ági...csak az a sárgarózsás kép...azt gondoltam,szomorú...

Ági 2007.07.25. 18:00:08

Hát akkor jól gondoltad. Abban a pillanatban éppen olyannak is éreztem magam , mint az a rózsa. Nem elhervadt,nem csúnya,csak meggyötört és csak arra várt felvegye valaki. De most már minden oké. Felvett aki miatt olyan lettem akkor. De meg is érdemeltem. Mármint azt, hogy olyan voltam és azt is , hogy felvegyen. Hú de virágnyelven írtam ezt most le. Megbántottam egy nagyon fontos embert mindkettőnk hülyesége miatt,(de leginkább a saját hülyeségem miatt) de most , hogy minden rendben még jobban érzem milyen nagyon fontos nekem. Jáj a szív rejtelmei. Borzasztó mennyi baj van vele :):):) Köszönöm, hogy észrevetted, jól esett. Nem gondoltam erre. Puszillak

ametiszt 2007.07.25. 18:01:18

hááát...én meg gondoltam... puszillak

Ági 2007.07.25. 19:09:11

:) köszönöm még egyszer :) szép estét
süti beállítások módosítása