HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.07.22. 09:32 alfroyul

ma csak lustizás...fürdés...pihenés...fürdés...láblógatás...

este pedig

Mindhalálig Beatles

addig csak kibirom valahogy

legyen szép napunk!

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr906137910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picture-book 2007.07.22. 10:09:09

Szia Ametiszt! Igen jó napod lesz akkor! Ritka egy kép a vadkacsák a házival ... %lol%

ametiszt 2007.07.22. 10:13:11

pedig a Tündértón sok ilyet látni...és van ott egy kacsa,nagyon érdekes mutáció...mintha kacsa és liba lenne...egyszerre :-)

Ági 2007.07.22. 10:38:12

Hát a tó nevén elgondolkozva ez nem is lehetetlen. :) Ez a pihenés-fürdés-láblógatás-összevissza cserélgetve nekem is tetszik. Szerintem én is kipróbálom ma. :) Legyen szép napod! Puszillak

ametiszt 2007.07.22. 10:45:04

a tó neve a valóságban nem ez...ezt csak én adtam neki:-) ez egy nagyon lassú folyású holt Duna-ág a szigetközben,Lipóton...tele tavirózsákkal,lótuszokkal...annyi van,hogy virágzás idején a víz aliglátszik tőlük... és rengeteg madár...csodálatos viziélet... amit imádok...szerintem ez a világ közepe:-) elneveztem Tündértónak pár éve...az a szép benne,hogy már a lipótiak is így nevezik...:-) szép napot Ági!

Pletykák közt! 2007.07.22. 10:46:10

Szia! Ha érdekel a Barátok közt kifigurázott változata akkor gyere a luticlub.blogol.hu-ra vagy a storyclub.blogol.hu-ra

ametiszt 2007.07.22. 10:50:02

a helyzet az,hogy 5 éve nem nézek tv-t,így a Barátok köztöt sem...néhány benne játszó színészt viszont jól ismerek...és szomorú,hogy jobbra érdemes embereknek Barátok köztöt kell játszani...mert kell...és nem a művészetért játszák és nem a kulturáért...hanem mert nincs más... valódi értékekre már nem nagyon lehet törekedni,de élni kell...

Ági 2007.07.22. 11:33:39

Igazad van a tv-vel kapcsolatban. Manapság az undorító dolgok a menők. Lásd különböző show-k amikben egymást szidják orrba szájba. Én még nézek tvt, de én sem sokat már. Inkább sport és beszélgetés, meg amik érdekelnek a neten. A Tündértó pedig biztos szép lehet akkor. Találó nevet adtál neki ha ilyen ahogy leírtad! Szép napot továbbra is!!!

Blue Ocean 2007.07.22. 13:51:58

Pihenj sokat!:-) Ölellek!

M 2007.07.22. 14:22:54

Jó program, hasononló ma az enyém is, csak az egyik legjobb, az "igazi" fürdés marad ki belőle. Bár a fürdőszoba is jó, de jobb lenne most valami nagyobb víz. De itt nincs. Harkány nincs messze, és nagyon szép a sportmedencéje, de oda nem megyek hétvégén. (Túl nagy a "népsűrűség".) A tündértó tényleg tündéri lehet. Egyszer megnézem, az biztos...

Cila 2007.07.22. 17:14:08

Egyszer kipróbálom a Dunán úszást is,fürdést ,pancsolást. Ennék Bajai halászlét. Ne mtudom Győrbe milyenek a hagyományok halászlé ügyben,de gondolom ott is van valamiféle specialitás. Minden tájon más és más. Holnap egy ismerősnél dolgozunk .

ametiszt 2007.07.22. 17:26:14

jujjj Cila...én is ennék :-) imádom a halászlét,sokszor főzök... vigyázz magadra holnap a munkában,meleg van :-( ölellek

Ági 2007.07.22. 18:54:11

Én itt lakom Baja mellett. Isteni a halászlé. De menjetek el Bátára, ha az közelebb van, mert ott legalább olyan finomat csinálnak , mint itt. Tapasztalat. Győrről nem tudok nyilatkozni sajna halászlé ügyben. :) Ott csak Rodeo shown voltam egyszer. Kissé messze van tőlünk, de szép hely. De ha már a halászléről esett szó én mostanában enni sem tudok a melegtől. Csak iszok és iszok. Na további szép napot!!! Jöhetne már egy kis eső éjszaka. Puszillak!!!

ametiszt 2007.07.22. 19:12:12

kicsit messze van nekünk Baja...Cila Szolnokon,én Győrben...hááát...itt meg azt mondják,hogy a szigetközi halászlének nincs párja :-) na de! a halászléfőző versenyen úgy 2 hónapja végigettem az ország halászleveit :-) elhihetitek,hogy semmi sem maradt ki:-) tobzódtam :-) án itthon bajait főzök...nem tudom miért...csak... én pesti lány vagyok,nekem az iteni ételek is újdonságként hatottak ... én sem vagyok éhes...rengeteget iszom...ez így jóóóó :-) pusza Ági

margit2 2007.07.22. 19:28:44

Bizony, hogy finom a győri halászlé is! %lol%

Ági 2007.07.22. 23:29:54

Egyszer megkóstolom majd ,milyen is a győri változat.Jóéjt
süti beállítások módosítása