HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.07.05. 21:06 alfroyul

engem nem érdekel,hogy ki milyen néven írogat...nem érdekel,hogy ki kit akar ezzel lejáratni...aki ilyesmit csinál és ebben leli az örömét,az még nem nőtt fel...és csak sajnálni tudom,hogy ez bárki számára is boldogságot jelent... mindenesetre néhány blogost kitiltottam pár órára,így az ip alapján érdekes megegyezéseket és különbözőségeket találtam,ami nem bizonyít semmit,vagy csak számomra azt,amire kíváncsi voltam,ezt viszont megtartom magamnak... természeetesen tudom,hogy különböző íp címről azonos személy is írhat...éppen ezért mint mondtam,többeket letiltottam...akikről megbizonyosodtam már többször,hogy ugyanazt a személyt takarják a blogok... egy a lényeg: a következőkben is kitörlöm a bántó dolgokat,függetlenül attól,hogy milyen néven íródott...a beírót pedig nem pár órára,örökre kitiltom... fantasztikus jó játék lesz ez,ahelyett,hogy az amúgy sem sok időt normális dologgal tölthetnénk... szép estét,jó éjszakát...

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr1006137994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imori 2007.07.05. 21:38:05

látom betelt a pohár...ne mérgelődj, nem érdemes

ametiszt 2007.07.05. 21:58:54

nem mérgelődök,csak nem fogom ilyesmire pazarolni a drága időmet... akinek pedig ez okoz örömet,hát csak sajnálni tudom...

S (Antal) 2007.07.05. 22:04:02

Engem is ért egypár blogprovokáció. Volt amit töröltem, volt amit szándékosan megtartottam, mert valami jót lehetett belőle kihozni.

ametiszt 2007.07.05. 22:05:11

mellesleg azt sem tudom,hogy te ki vagy,mert hogy nem az az imori vagy,aki az én barátom,abban teljesen biztos vagyok...de ez is a játék része,bizonyára nagyon élvezetes... kellemes szórakozást hozzá! bizonyára hatalmas biztonságot ad neked egy olyan név mögé bújni,amiről azt sem tudod,mit jelent...ha tudnád,nem vetted volna magadra... így kissé nevetségesnek hat...de csak szórakozz :-)

ametiszt 2007.07.05. 22:07:03

Antal! engem bántott az oldaladon a durvaság,csak ezért kértem,hogy inkább töröld...

Blue Ocean 2007.07.05. 22:07:54

Aludj jót! ölellek!

ametiszt 2007.07.05. 22:10:24

Te is Blue...jó éjt!

S (Antal) 2007.07.05. 22:10:57

Igen, emlékszem! Töröltem is volna kérésedre, ha nem oldottam volna meg másként. Szerintem így jobb lett. Le is kopott egyből.

ametiszt 2007.07.05. 22:15:52

de a mocskolódás a maga negatív energiáival ott maradt :-( az ilyenektől pedig óvd meg a gondolataidat és azokat az érzéseket,amikről írsz

S (Antal) 2007.07.05. 22:30:11

Az amit itt energiának nevezel, nem olyan, mint a fizikai energia, hogy a negatív és a pozitív ugyanakkora együtt nulla. Ha olyan lenne is, a blogbarátaim hozzászólásai és a válaszposzt messze több. Viszont az az "energia" olyan, hogy bizonyos helyeken csak a negatív vagy csak a pozitív tud érvényesülni. A Te blogod, meg az enyém is utóbbi. Ezért ne okozzon Neked se ez a primitívség ekkora problémát. Én imádkozom szegénykékért, mert nekik saját hülyeségük jobban fáj.

ametiszt 2007.07.05. 22:45:03

nem okoz problémát,ínkább azt mondom,nem nekem okoz problémát ez nem primitívség,ez betegség na...túltárgyaltuk...

Charma 2007.07.05. 22:48:43

tanúja voltam én is egy-két ilyen durvaságnak itt-ott. még én is kaptam a fejemre, csak mert ott jártam. nem szálltam vitába, én ebből bizony ebből kimaradok. nem tudok sem szitkozódni, sem sértegetni, de olyan elegánsan sem tudom elintézni, mint Antal. hát igyekszem csendben maradni. és jól tetted, hogy kitiltottad.

S (Antal) 2007.07.05. 23:04:04

Tehát, sok megoldás van, mind lehet eredményes, csak egyet nem szabad: ugyanarra a szintre süllyedni.

Málna 2007.07.06. 07:19:23

bosszankodtam én is......de nem nagyon lehet ellene mit tenni:-(

M 2007.07.06. 12:19:04

Szerintem én jártam a legjobban. Tudom, hogy van itt valami kavar, néha látom a szélét, de annyira soha nem kerültem bele, hogy értsem is. De talán jobb is így. Igaza van Ametisztnek! Baromságokra nincs idő! S olyan sok értékes és érdekes dolog van, hogy azokat sem győzöm annyira, amennyire szeretném...
süti beállítások módosítása