HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.07.02. 14:10 alfroyul

ezt a zenét egy blogos társunknak,barátunknak küldöm,mert tudom,hogy szereti...
csak ritkán szóltunk,de olvastuk egymást...
most az életéért küzd...
a blogját ellepték olyanok,akik eddig felé sem néztek...
mint a hiénák...megszállták egy életéért küzdő ember oldalát...
azon versengnek ,ki a régebbi barát,ki szerette jobban...így...múlt időben!!! a fene egye meg,hiszen még él!!!
jönnek és tolakodva a saját életüket,betegségüket,sorsukat tolják az előtérbe...hogy velük foglalkozzanak egyébként teljesen ismeretlen emberek...
hát ki a fenét érdekel egy sosem látott,sosem hallott valaki egy olyan ember blogján,akit szeretünk???
együttérzek én mindenkivel,történetesen ezzel a beteggel is...de írjon már végre magának egy saját blogot! ott akit érdekel,majd elolvassa...
akit az ő sorsa érdekel ,az majd ott elolvassa...engem nem érdekel,mégis folyamatosan belebotlok az írásokba,amik róla szólnak,és ha nem olvasom el,mert nem érdekel,még nekem van rossz érzésem...
aztán előkerült ott egy másik...eddig sosemlátott nőszemély...fontoskodik,mindent tud,mindent lát...tájékoztat...
és ettől jó neki...most végre figyelnek rá..hát elég drága ára van ennek a ráfigyelésnek...
miért nem lehet ezeket a hiénákat elzavarni onnan?
ahelyett,hogy összefogással erőt adva segítenének a betegnek,mint ahogyan már annyiszor megtettük...ahelyett egymással viaskodnak...
van egy megbízott barát,akinek az a dolga,hogy gondozza a blogot...
miért nem zárja le a hozzászólás lehetőségét???
írjon bele ő,tájékoztasson a beteg hogyléte felől...a blogbarátok,akik szeretik őt a saját blogjukon üzenhetnek, küldhetnek amit akarnak...
aztán ha T. meggyógyul,majd megtalálja ezeket és örül nekik ott...
sajnálom,hogy nem így van...sajnálom,hogy egy szeretett személyt nem tartanak tiszteletben még ennyire sem,éppen a szeretetet hangoztatva ...a barátság nevében...

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr626138003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Citrom/Usa/Kristály 2007.07.02. 14:39:51

Szia! Szerinted Fornetti blogján ki a hiána? én? aki puszta jóindulatból érdeklődtem és próbáltam ha máshogy nem, hát igy segíteni?.... elzavarni? és hogy képzeled ezt? vagy csak egy meghatározott klikk járhat oda? neveket is tudnék sorolni akik itt viszik a prímet... de azért mert az ember nem szól még olvass.......

pudingocska 2007.07.02. 15:05:35

sajnálom az egész helyzetet:(

ametiszt 2007.07.02. 15:10:07

nem...egyátalán nem rád gondoltam,és nem is értem,miért veszed magadra... azokra gondoltam,akiket a betegség előtt sosem láttunk ezen a blogon,sőt,a blogolon sem,de még Fornetti régi,Tv2-s blogján sem... engem az háborított fel ilyen mértékben,hogy odamennek vad idegen emberek és ahelyett,hogy gyógyulást kívánnának egy betegnek,a saját életüket írjék meg a más blogján szinte már naplószerűen...pusztán ezeket az embereket nem értem meg...miért nem csinálnak maguknak blogot,és írjanak ott magukról... nézd meg...csatatérré változtatták a ,,barátjuk" blogját sosem látott emberek...egymást túllicitálják,ki a jobb,ki a nagyobb barát... én nem klikkekre gondoltam,hanem arra,hogy iván teljesen zárja le a kommenteket...aki valódi barát,az úgyis megemlékezik T.-ról a saját blogján,az úgyis gondol rá,és visszavárja... aki pedig most csak azért jött ide,hogy vele foglalkozzanak...arra mi szükség??? én Fornetti blogját olvastam,olvasom és az ő hogyléte érdekel...nem Dóri,nem Ági... és ezektől valahogy meg kellene már szabadulni...valaki leírta már ezt ott...de azt elküldték a fenébe...pedig igaza van,volt... miattuk azok mentek el,akik valóban F. barátai voltak,pl. Fény...nem véletlenül nem vesz részt ebben a cirkuszban...és mások is...

ametiszt 2007.07.02. 15:14:45

én is nagyon pudingocska :-( talán még van remény...

Kristály 2007.07.02. 15:46:11

oké:) igazad van:) már én is csak hírekért kattintok oda, de most nem ír senki a Pékes állapotáról:( a látogatásod kszönöm az új oldalamon gyere máskor is:)

Picture-book 2007.07.02. 16:39:55

Látom a globális éghajlatváltozás nem hagyott érintetlenül Téged sem. Mégis csak nyarat akarsz csinálni, pedig azt mondják egy fecske ...! Igen igazad van! Többen így gondoljuk, talán mindnyájunknak hangot kellene ennek adnunk! Végre ez a maroknyi jóérzésű ember összefoghatna.

ametiszt 2007.07.02. 18:43:04

tudod,hogy ez felkavart...de egy fecske kevés...kettő is... hangot adni ott nem fogok,mert nem fogom tovább rontani a helyzetet... ami szégyenletes... a blogbarátok megpróbáltak moderálni...nagyon helyesen...de aztán folytatódik minden előről,és a betolakodók kikérték maguknak a moderálást...hát ehhez már pofa kell...és arra hivatkoznak,hogy egy blogba az ír,aki akar... hát ez igaz...meg az is,hogy nem illik más blogján a kommentekben saját blogot vezetni...arra ott a lehetőség,tessék nyitni egyet! nem is értem,hogy ha annyira fontos beszámolni a saját életükről,miért nem teszik még mindég??? nem vagyok sem szívtelen,sem érdektelen,de Fornetti blogján nem érdekelnek Dóri és Ági beszámolói... mert nem oda valók! ezek az emberek nem akarják észrevenni,hogy az erőszakos tolakodással megszentségtelenítenek valamit...ők kerülnek előtérbe,velük kell foglalkozni...közben elfelejtik,miért kerültek oda... ezért gondoltam,hogy be kellene zárni a kommentelés lehetőségét ... a blogbarátok a blogjaikon üzenhetnek Fornettinek... iván írhat,ha van mit... közben csendben várunk és remélünk... ezek a hiénák pedig,akik a betegség hírére idegyűltek,eltűnnek... a nagyon jó barátok,a mégjobbak,a legjobbak...a legtájékozottabbak és a legbenfentesebbek...mind,akik idáig sehol sem voltak...

imori 2007.07.02. 19:04:53

Szia Ametiszt! hiénák, okoskodók, álszenteskedők mindig voltak és lesznek is. Rég voltak soraid ilyen feldúltak, nem tudtam szó nélkül hagyni, ne mérgelődj! Ez most csak Neked: :D

ametiszt 2007.07.02. 19:25:33

drága imori!!! ölellek...

Solka 2007.07.03. 08:48:10

Hm. Az ember nem tudhatja, hogy egy másik nick, login, név, vagy a mögötte álló ember kicsoda, és milyen viszonyban van azzal, akit szeretünk. Nekem Pék (Fornetti) gitározott a nappalijában, húslevest főzött, rácsapott a sejhajomra, buliztunk :-)) Ki tud róla? Senki.

Ilona 2007.07.03. 11:01:58

Kedves ametiszt, én véletlenül, rámkényszerített, ráérös magányomban találtalak a google-ban és megszerettem az igényes, izléses kinézetü oldaladat a versekkel, gondolatokkal és zenékkel. Nem szegyellem bevallani, hogy némi kis irigységet is érzek a munkád iránt, a hely iránt, ahol élsz, Györ legszebb részén. Ugyanígy Fornettit is megszerettem a képeivel és a hozzáfüzött hol ironikus, hol humoros vagy szorongó véleményével. Akarva-akaratlanul megszeret benneteket az ember és a hozzátok közelálló blogtársakat is, ha már bemutatjátok. Azzal, hogy nyílványosan megosztjátok örömöket, bajokat is, ezzel felhatalmaztatok kivülállókat, hogy elmondhassák vagy leírhatják véleményüket vagy aggódásukat. Azt hiszem, hogy a hiénázással kicsit túllöttél a célon. Tudtommal Fornetti utolsó üzenetében az áll, hogy a blogja mindenkié. Engem nem zavart, ki mit, miért írt, csak azt gondoltam magamban ennyi hozzászólás láttán, mennyien szeretik, ismerik, nem több. Ez pedig jó, nem? Továbbra is maradok hüséges olvasod: Ilona

ametiszt 2007.07.03. 11:25:31

Solkám! nem is kezdtél el saját élettörténetet vezetni a blogján...csendben,magadban várod a felépülését... köszönöm Ilona! nem is a hozzád hasonló olvasókra gondoltam,hanem egészen konkrétan azokra,akik odajöttek és a kommentekben mintegy saját blogot kezdtek el vezetni...igen,Fornetti blogja mindekié,és valóban,minden blogba beleírhat mindenki,bárki...ez igaz de valahol van ennek egy határa,úgy érzem!!! és ezt a határt sértik meg azok,akik ezen a jogon,hogy a blogba bárki írhat,teljesen másról írnak...ez egyszerűen pofátlanság... és amikor erre kérik őket,hogy távozzanak,még meg is magyarázzák...miattuk pedig a régi,valódi blgbarátok mennek el... hát tudod ez őket minősíti... a véleményem az,hogy mint már nagyon sokszor,most is segíthetünk valamilyen szinten...de így nem! így csak elforgácsolódik az az emergia,ami itt összegyűlik...hs elolvasod a hozzászólásokat,egészen hosszú ideig szó sincs Fornettiről...jókívánság egy szál se,érdeklődés semmi...de nagyon kellemesen elbeszélgetnek,vagy éppen veszekednek ,egymást túllicitálva a jó barátok...ez az,ami megdöbentő és visszataszító... szeretném tudni,hogy Dóri miért nem csinál egy blogot a családjának??? miért tolakodik oda egy olyan blogba,ahol a tulajdonos nem tud rá reagálni??? ha van mondanivalója,és megértem,hogy van,akkor tegye ezt meg végre egy saját oldalon! akit pedig érdekel az ő sorsuk,az majd ott beszélget vele...ez ennyire egyszerű lenne... engem zavar ,hogy ott vannak és nem csak engem,sokan mások is így gondolják... ha odamentem és elolvastam a bejegyzéseket,Rá koncentráltam,hozzá küldtem az erőimet,ami neki szól...nem is írtam hozzászólást heteken át...minek? a lényeg nem a hozzászólásban van,hanem valami egészen másban... és az az egészen más vész el akkor,amikor két róla szóló írás között van még nyolcvan,aminek semmi köze hozzá... de tegyenek,ahogyan akarnak! a blogolon úgy hívják őket,hogy a ,,blogfoglalók"...

Solka 2007.07.03. 14:11:54

Meg is látogatnám... de... na mindegy, hagyjuk.

M 2007.07.04. 10:01:33

Most a blogvilág egy újabb részébe pillanthattam. Hmm... van még mit megismernem ezen a környéken... Az így, a szélén is látszik, hogy a sajátos emberi játszmák itt is jelen vannak...
süti beállítások módosítása