HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.06.01. 09:45 alfroyul

jó reggelt! olyan szép idő van...üljetek le itt nálam egy pillanatra egy kávéra...teára... marisom! a joghurt készítés nagyon egyszerű...amikor legelőször csináltam,akkor vettem 1 liter tejhez 4 dl aktíviát...a tejet fellangyosítjuk,hozzákeverjük a joghurtot,majd 7db 2 dl-es üvegbe adagoljuk...a második készítéstúl már úgy csináltam,hogy a saját joghurtomat kevertem a tejhez...mindehhez pár éve vettem egy gépecskét,ami tartalmazza a jól záródó üvegeket és melegíti,langyosan tartja az egészet...attól függően,hogy milyen sűrűre szeretnéd a joghurtot,hosszabb-rövidebb ideig kell a melegben tartani... jövő vasárnapra,június 10-re terveztem valamit...Királyréten lesz egy meditációs délután...előtte szombaton odamegyünk,Kóspallagon találtam nagyon olcsó és nagyon jó szállást...egész nap lehet kirándulni a Börzsönyben...másnap délelőtt is...délután közös meditáció,azután haza...ha esetleg érdekel valakit,örülnék,ha jönnétek...akkor foglalunk még szállást...lenne idő egy kicsit beszélgetni,jobban megismerni egymást...hm??? legyen ma vidám,szép napunk!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr196138146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.06.02. 19:41:06

Jó lenne......de akkor már Pag-on leszünk. Gyönyörű a vidék, és a Duna.....imádom, ezt a felső szakaszt különösen, nem olyan mint nálunk, még nyersebb a víz, tisztább is, és nincs homok, csak apró kövek, kavicsok........szép nagyon.

ametiszt 2007.06.02. 20:43:41

pedig de jó lett volna :-( igen,ott a víz sokkat tisztább még most is...

Lazac 2007.06.03. 06:59:00

Majd megszervezzük lehetőség szerint, hogy azért mégegy sétát tegyünk együtt.:)
süti beállítások módosítása