HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.05.24. 16:18 alfroyul

Victor Hugo:
Olyan a szerelem

Olyan a szerelem, mint a gyöngyszemű harmat,
amelytől fénylik a szirom,
amelyből felszökik, kévéjében a napnak,
szivárvány-szikra, miliom.

Ne, ne hajolj reá, bárhogy vonz e merész láng,
ez a vízcseppbe zárt, percnyi kis fényözön -
mi távolabbról: mint a gyémánt,
az közelebbről: mint a könny.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr426138180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohóc 2007.05.24. 17:14:09

Drága Ametiszt! Tudod mindig betérek ha tehetem a barátság régi,és kicsi ismertség kiséri,mert látni már láttál,ha ép sietél is töllem el mert szörnyű a bohóc feje, inkáb fuj el vele,de lazuj, mert néha jövök, ne legyen szíveden harag,gyönyörű a vers és a barátság remélem marad? Köszönöm hogy jössz, irsz s nem felejtesz jól esik nekem,és igyekeznék lenni sokat, de rám telepszik ezer gond,és van azért szívemben bánat, minél nincs alázat, úgy véli megtépázhat! De félre a bú hiszen köszöni jöttem,hogy megtalász engem,bár én ritkán jöttem! A szerelem mint téma is kimerithetettlen gyöngyszem az ki szeretni tud engem, aki fényétől én vak vagyok, és nem látom csak őt s nem a Napot a könnyen fágyólától lesz szívárvány, és szikra a szívemben mi szítja benem a tűzet, jó tudni érezni,hogy szeretve vagyok,de én óvatlan is vagyok mert olykor lángot fogok és nincs vízcsep mi egyhitene azon mi fáj nagyon, távolból kell szeretni s nekem mint gyémántott félteni ha közelebbről tehetném öröm könnyet ejtenék mert nem tudok mást tenni mint szeretni, nagyon szeretni! E vers ihletett engem és téged ne sértsen a szó jó volt itt nálad köszönöm a vendégséget és szeretettel puszilak öllelek téged!

bogyo és szemira 2007.05.24. 20:52:12

Nagyon szép !!! Gyönyörű álmokat !
süti beállítások módosítása