HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.05.23. 20:24 alfroyul

nos...hogy mi történt,miért zártam be a teaházat,most elmondom...
eleinte az egész fórumot csak magamnak csináltam,hogy az írásaim egy helyen legyenek,jónak tűnt ez a magoldás...
aztán lassan jöttek az olvasók...először nagyi,majd a barátai,akik mint utólag megtudtam,egy másik fórumról jöttek ide,éppen a védettség miatt...az olvasótábor egyre bővült,közel 150 regisztrált olvasóm van,akik azonban lassan elmaradtak...a többségnek nem tetszett az,hogy egy szűkebb társaság csak egymással beszélget és lassan elmaradtak az érdekes témák,ellaposodott az egész...kimerült abban,hogy az a 7-8 ember egymással beszélgetett...de nincs is ezzel semmi baj,ha ez nekik megfelel...de én nem ezért dolgoztam olyan sokat ezzel a fórummal,hogy a szárnyrendezgetésen kívül semmi más nem történt...ez így már nem az én világom...
aztán olyan dolog történt,ami csúnya dolog,mégis megtörtént...az egyik fórumtag elkezdte hordani a képeket kérés nélkül a blogol blogjairól...
valahol a blogolásnak és a fórumozásnak is vannak íratlan szabályai,amit illik betartani...
Detke nem sokat foglalkozott ezekkel a szabályokkal..a fórumozás gyakorlatilag abból állt,hogy felment a blogokra,áthozta a képeket...ha egy-egy képet hozott volna,nem lett volna semmi baj,de ő rendszeresen ugyanarra a pár blogra ment,és hozta,hordta...
nos,hogy az én blogomról hordta ide...kicsit vicces volt,engem nem zavart,mit mondjak,ha tőlem hozzám lopják a képeimet? nem szóltam érte...
de ő sajnos anélkül,hogy észrevette volna,egy másik fórumtárs blogjáról,vicuskáéról is napi több képet ide hozott,ami viszont vicuskát nagyon zavarta,többször sírvafakadt,hogy a naplójából a legkedvesebb képeit is elvette,aztán itt fogadta a többiek gyakori dícséretét a csodálatos képeiért...
ezután még 3-4 blogos jelezte a blogolon ugyanezt a jelenséget...hogy a látogató ellenőrző szerint ip cím alapján ugyanaz a látogató folymatosan lenyúlja a képeiket,és tőlem mint itteni moderátortól védelmet kértek...persze nem tudták a személyazonosságot ...a fórumosok pedig nem tudták,hogy vicuska azonos az egyik bloggal...ő pedig nem akarta felfedni az azonosságot..inkább szenvedett detkétől több,mint fél évig...
emiatt ,vicuska határozott kérésére nem fedhettem fel a valóságot senki előtt...nem is tettem...
bizony nagyot vesztett volna Detke képtára a fényéből...
aztán a blogolon egyre mérgesebbek voltak a blgosok a mindennapi rendszeres képlopásokért,be akartak lépni a holdudvarba,hogy beolvashassanak Detkének...nem engedtem...akkoriban volt elég bánata,nem engedhettem,hogy bántsák...
de a lopott képeket letöröltem,hátha észreveszi,hogy csak azok tűnnek el...nem és nem...újra elhozta...letöröltem,megint hozta...
végül abból állt számomra a fórumozás,hogy a képeket törölgettem...másra nem is maradt időm...közben vicuska folyamatosan bosszankodott,hogy a legféltettebb kincsei ide kerülnek...
betelt a pohár...bezártam...
és hogy milyenek az emberek???
hááát...meglepő,de igaz...
akik innen elmentek,új fórumot csináltak,amit előttem titokban tartottak,mert hogy én kizártam népemet...
felnőtt módon leírtam,érthető magyarázatot adtam,most is itt olvasható kissé lentebb...
ez nem volt elég,azt firtatták mégis,miért...
nem árultam el Detkét és Vicuska kérésének megfeleltem,soha senki nem tudta meg,melyik blog az övé,hogy egyátalán van blogja...
ő haragudott a többiekre,már egy másik fórumról is elment miattuk...detke miatt pedig gyakran sírt...
én meg bezártam...pedig rengeteg munkám van benne...nagyon sok óra...tönkrement mások butasága,figyelmetlensége miatt...
most pedig itt tartunk:
vicuska Elküldve: szombat, 2007. május 19. 10:18 -

Sziasztok! Megjöttem. 40 nap kórház után. Még pihennem kell, de most már gyakrabban jövök.

Mindenkinek szép hétvégét!

(Nem is tudom, van-e már pipacs.)

ugyanaz a vicuska,aki miatt bezártam...a másik fórumon...

detke Elküldve: szombat, 2007. május 19. 12:58 - Édes Vicuska, de jó, hogy itt vagy!!! Már nagyon aggódtunk Érted! Vigyázz Magadra és pihenj sokat!

...nos a nagyon aggódás annyi volt,hogy mindössze egyszer megemlítették,hogy vicuska elmaradt...

mindenki ott fórumozik,ott beszélget,ahol akar...csak valahogy nagyon mellbevágó volt ez nekem,hogy amíg be nem zártam,mindennek elmondta őket,és annak is meg volt az oka,hogy miért nem fedhettem fel a nevek azonosságát...én mindent megtettem érte,hogy neki jó legyen,és ugyanakkor a többieket se bántsam meg...

persze közbe-közben eddig is jópofizott velük...de ez így érthetetlen számomra... olyan,mintha hátulról jól belémrúgtak volna... tulajdonképpen vicuska-bluerose maga sem tudja,mit akar...utálja ezeket az embereket,fél tőlük,mert ismerik a magánéletét,és fél,visszaélnek vele...ezért jópofizik velük... ez a kétszinűség bánt nagyon,hogy mindenben próbáltam segíteni őt,valójában miatta zártam le a fórumot...és ő,aki mimindent mondott és írt róluk,most ott van...és angyalkázik és szárnyat rendezget éppen a legnagyobb ellenségével,detkével...

nem tudom,miért kell alakoskodni,miért kell kétszínűnek lenni...miért kell a másik háta mögött olyat csinálni,aminek pont az ellenkezőjét mondja... nincsenek barátai,titokban internetezik...örült,hogy bennem igaz barátra talált...betegségében többször is felhívtam,vártam őt...és így hátbaszúrt... most ott mosolyog...

erről ennyit...ezt már senki nem olvassa,csak én...magamnak írtam le...ezt a társaságot miután távozásuk után egyszer sem tértek vissza,töröltem a regisztráltak közül...

 majd nyáron,amikor több időm lesz,felélesztem a holdudvart...addig pihen ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr36138183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása