HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.05.01. 10:39 alfroyul

május...május van...megint... a tavasz,a szépség,a szerelem ideje... szeretem a májust ,mindazzal,amit magával hoz... hol vannak a régi májusok...a régi majálisok...én azt is szerettem...hangulata volt... a virsli mustárral csak ott volt olyan ízű... a politikai tartalomtól függetlenül a majális összetartotta az embereket,a közös élmény mindig meghatározó szép emlék... gyerekként élveztük,hogy az énekkar gyakorolt az ünnepre...így lóghattunk a tanítási órákról...

itt van május elseje,

énekszó és tánc köszöntse,

zeng és dalol az élet,

szállj csak zeneszó ének!

...ki emlékszik erre...

tán csak az én emlékeimben élnek a dallamok..

.a régi tavaszok...

legyen szép májusunk!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr416138277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milla 2007.05.01. 12:59:22

egyetértek, legyen szép, szerelmes, boldog, sikeres májusunk!!! :)) a majálisok most már tényleg nem olyanok.... még csak olyanok sem, mint az én gyerekkoromban, pedig az nem volt túl rég.. akik most kicsik, már nem tapasztalhatják. szerintem érdemesebb kirándulni, barangolni vinni őket, mint a mai kirakodóvásár-majálisokra.

marisom 2007.05.01. 21:03:18

Zengjen a dalunk, pajtás, Fákon újul a hajtás, Fogadjuk a tavasz dalát! én emlékszem, szép volt, jó volt, sajnos most nem olyan már.. Legyen szép májusunk, igen én is azt szeretném! Jó éjszakát szép álmokat!
süti beállítások módosítása