HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.04.29. 23:09 alfroyul

kutattam,hogy miért ilyen ez a lány,mitől,mi változtatta meg,,mert nem volt ilyen
őszinte jó kapcsolatunk volt míg el nem ment,mindent megbeszéltünk egymással...mégis,mitől változott meg? mert tudomásom szerint okot nem adtam rá...tehát kutattam...
eljutottam egy nagyon jó módszerhez,a Hellinger terápiához,aminek az a lényege,hogy mindannyian viselkedésünkben valamilyen szinten átvesszük valamilyen ősünk szerepét,megoldatlan problémáját...
elmentem egy ilyen oldásra,és sokminden napvilágra került,amiről addig fogalmam sem volt,de meggyőződtem róluk,és igaz dolgok derültek ki,csak előttem titok volt mindez...
azóta tanulom ezt a módszert,már 2 évet elvégeztem,jövő májusban diplomázok belőle...legalább erre jó volt a lányom viselkedése,mert neki köszönhetem ezt a tudást,amit a gyógyításban nagyon jól tudok már most is alkalmazni,és ez segít másoknak is...
szóval ami kiderült,az az,hogy a panni az édesanyám szerepét vette fel és éli meg velem szemben
az anyám meghalt,amikor 5 éves voltam,azután nem sokkal az apám megnősült és lett egy nevelőanyám,akit érzékenyen érintett,ha az anyámról kérdeztem...a mai napig tabutéma lett a családban,az apám eltemette magában a dolgot,ahelyett,hogy feldolgozná
így az anyámról semmit nem tudtam,és most is csak keveset
engem reformátusként neveltek,konfirmáltam...aztán felnőttként buddhista lettem,most meg kiderült,hogy zsidó vagyok...érdekes formáció...
mindegy ez már,buddhistaként gondolkodom,és nekem így jó,ez mindenben segít
most megtudtam valami mást...azt,hogy az anyámat a testvérével és a szüleivel elvitték Ausvitzba,és úgy maradtak életben,hogy a szülők a gyerekeket valahogyan kidobták a vonatból...ők meghaltak,az anyám fiútestvére nem tudom hova került,az anyámat egy néni találta meg és nevelte fel,akinek nem volt sem férje,sem gyereke...
az anyám azt,hogy a szülők nem mondtak igazat,nem mondták meg,hogy hova mennek,mi történik,ezt
úgy élte meg,hogy hazudott neki az anyja...
a panni ezt vette át,ezt a megoldatlan problémát...és amikor szülőképes korba került,akkor fordult ellenem látszólag minden ok nélkül,és kezdte mondogatni mindenre,hogy hazudok,de ezt a legegyszerűbb dolgoktól a tényekkel bizonyítható dolgokig mindenre,esztelenül,logikátlanul...
borzasztó nehéz időszak volt ez nekem,nagyon fájt,hogy így viselkedik
aztán amikor megértettem miért,könnyebb lett elviselni...

egy másik dolog,hogy a panni és közöttem van egy erős karmikus kapcsolat,amiben akaratomon kívül mindig ő húzta a rövidebbet...
ő persze ezekről a dolgokról semmit nem tud,de a tudatalattija működik,és aszerint küzd ellenem most is,pedig most nem kellene...ezért bánt mindig,tesz ellenem mindig

így,hogy ezeket tudom,nem haragszom rá
nincs bennem harag,csak fájdalom
a megalázottság és a semmibevevés érzése
pedig én annyi mindent tettem érte,hisz az anyja vagyok
a múltról(előző életek) nem tehetek,akkor sem bántottam,csak szerencsétlenek voltak a körülmények

holnap átmegyek a barátnőmhöz,aki fogorvos,és együtt járunk a Hellinger intézetbe
megbeszéltük,hogy megint csinálunk egy oldást rajtam keresztül a pannin...
az előző oldások eredményesek voltak,mert az elsőnél abbahagyta a piszkálódást,a második után közeledett...
ez a barátnőm asztrológus is,5 évig tanulta,szerintem nagyon jó benne,nekem rengeteg dolgot megmondott az én horoszkópomból az anyámról,amit aztán az apán elismert,csak fogalma sincs,hogyan jutottam az ismeretek birtokába...
amikor megnézte a panni horoszkópját,az első ,amit mondott az volt,hogy ez a lány minent megtesz a pénzért...számára az a legfontosabb

úgy látom,most is ez vezérli,minden mást alárendel
az anyja szeretetét,tiszteletét,a gyerekét, a szerelmet...mindent...
ez van,tudomásul kell vennem,és talán az idő majd segít

csak a kis francát sajnálom nagyon,akit belerángat minden mocskos dolgába
nehéz sorsa lesz szegénykémnek,ha rá gondolok,sírvafakadok...valahogy meg kellene erősödnöm...
a lányom március 14.én 2óra 10 perckor született
a franca szeptember 14.-én 2óra 10 perckor
az asztrológia nyelvén ez örök ellentétet jelent közöttük
ebben a helyzetben segíteni nem tudok a picinek,ki lesz szolgáltatva az anyja szeszélyeinek
ez az,ami leginkább aggaszt

igyekszem a másik két gyerekemnek adni mindent magamból,amit lehet
ők szeretnek,és vígasztalnak
azt mondják,szeretnek ők a panni helyett is,nem értik,miért problémázok...ők túlléptek a dolgon,és a férjem is...ő nagyon haragszik rá,nem tud megbocsátani neki
azt mondta most,hogy soha többé nem engedi a közelembe,amert mindig bánt,és nem akarja,hogy belebetegedjek...
nem tudom mi lesz,ha valóban bajban lesz,hogyan higgyek neki? mert én most is elhittem,hogy megverte a férje...csak közben rá kellett jönnöm az igazságra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr636138284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása