HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.04.29. 23:08 alfroyul

aztán megbeszéltük,hogy húsvétra hazajönnek együtt
erre számítottam,így is készültem mindennel

húsvét előtti hétfőn este felhívott a vejem,hogy eljött a panni haza,és nem jelentkezik,ha nem ad életjelt magáról,akkor a rendőrséggel fogja kerestetni
nagyon megijedtem,hogy valami nagy baj történhetett
de meglepő módon nem haza jött,nem is az apámhoz pestre...akkor hova???
abban a pillanatban tudtam,hogy a csabihoz...és igen,ott volt Agárdon,a fiú bérelt egy lakást,berendezte,babaágy,minden ami kell...és ő ment érte bécsbe...
szóval ez szépen előre megvolt beszélve,és minden készen várta,amikor lelépett
nekünk leadta a megveretés szöveget,amit el is hittem,még így is,hogy nem haza jött
megmondtam neki,hogy 2 dolog fontos a gyerek érdekében,hogy legyen magyar állampolgár is,ne csak német,hogy a magyar törvények is megvédhessék,ha kell
valamint egy magyar útlevél,arra az esetre,ha megint menekülni kellene,legyen titokban egy útlevele a gyereknek...nos ezt első napon meg kellett volna csinálni,hiszen a férje bármikor idejöhetett volna a gyerekért,akit oda kellett volna adni...hát ezek a mai napig sem készültek el...vagyis ő biztonságban érzi magát,semmit nem tett a kettőjük érdekében...
a férj úgy tudta,hogy egy barátnőnél van a lányom...nekem naponta telefonált a fiú...
gondolom,ha megverte volna,nem mert volna fel sem hívni
ezen a héten kedden este hazajött a frankával,mert hogy csütörtökön jön a férje értük,és ő hazamegy,mert elege van a csabiból,nem tudna vele élni...
ok,gondoltam így a jobb...mert ő a gyerek apja....
kiderült,hogy a vejem nem tud csütörtökön idejönni,csak pénteken...
csütörtök délutánra teljesen szabaddá tettem magam,hogy pár órát lehessek a picivel,mert másnap elmennek együtt a balatonra (amit a lányom a csabival való együttlét alatt megszervezett)

kivittem a babakocsit az udvarra,hogy elviszem a francát sétálni
odajött a lányom,és közölte,hogy jön a csabi,és ne vigyem el a gyereket
én meg mondtam neki,hogy szeretném,mert már csak most láthatom
na de a csabi is szeretné látni
mondtam neki,menjen el a csabival kettesben,a gyereket hagyja itt velem
erre azt mondta.hogy vegyem tudomásul,a csabinak több köze van hozzá,mint nekem...
hát ez egy tőrdöfés volt a szivembe,azt hittem,nem kapok levegőt...azt gondoltam,bemegyek a színházi rendelőmbe,ott egyedül lehetek,és jól kibőghetem magam
amikor elindultam,utánnam kiabált,hogy anyu,gyere vissza...nem mentem...
mire hazajöttem másfél óra elmúltával,összepakolt és köszönés nélkül elment a csabival egy panzióba,magával rángatva szegény kislányt,aki az idegen helyen biztosan sírdogált a szokatlanság miatt...
képes volt a gyereket elvinni csak azért,hogy megint a csabival legyen éjszaka...
másnap reggel megjött a férje...gondolom annak hazudott valamit,miért nem itthon van,miért egy panzióban,az meg szépen kifizette a csabis éjszakát is...

csütörtökön reggel már veszekedést provokált,mindenbe belekötött,de nem ugrottam semmire,mindent ráhagytam...már tudom,hogy csak azért,hogy megsértődhessen,és erre hivatkozva elmehessen a panzióba,ahova majd a csabi megérkezik...
ezek nem jöttek be neki,így jól megbántott,csak mehessen...
hát ment....
pénteken megérkezett a vejem a panzióba,ahonnan a csabi hajnalban távozott
délután a luca látta őket együtt sétálni,boldogan,nevetgélve,szerelmesen...
ezért is el kellett menni itthonról,mert mi nem láthattuk,hogyan fogadja a férjét...abból kiderült volna,hogy nem is bántotta egyátalán...

szóval így mindent egybevetve teljesen biztos vagyok benne,hoy nem történt semmi,csak ő haza akart jönni a fiúhoz
mellesleg a fiú véletlenül elkottyantotta nekem,hogy március elején kint volt a panninál két hétig egy hotelben,ahova a lányom minden nap bement hozzá a francival...az egyiptomi út előtt...

hát ennyi...szép...
nagyon bánt,nem akarok beleavatkozni
sajnálom a vejemet,a csabit,mert mindkettőt becsapja
sajnálom a picit,mert pajzsként tolja a gyereket maga előtt minden szemétségében
és nagyon fáj,amit velem csinált megint
ha hazamegy,megint várhatóak a netes támadások,majd itt az ametiszten,és mindenütt,ahol tönkreteheti amit csinálok...nagyon aljas dolgokra képes...
hazugságokkal manipulál mindenkit a saját céljainak elérésében
sajnálom,hogy ezt kell mondanom,de így van
nem ilyennek neveltem,én magam nem vagyok ilyen,és az apja sem

hittem,és bíztam benne,hogy amikor megszületett a baba,talán átértékeli az eddigi életét...hát nem..
nem változott semmi...
és most oda jutottam,hogy ha meglátok egy kisbabát,sírvafakadok...
én nem tudom kitépni a szivemből őket,nekem ez nagyon fáj..fizikailag is,a gyomrom,a szivem...
az eszemmel tudom,hogy nagyon gyorsan le kell zárnom,mielőtt belebetegszem..azt nem engedhetem meg magamnak...de a lelkem nem engedelmeskedik az akaratomnak...
igyekszem elfoglalni magam,zenét hallgatok...olvasok...de nehéz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr656138285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása