HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.04.29. 23:06 alfroyul

a lányommal kapcsolatban nagyon hosszú a történet...nem volt semmiféle verés...ez az,amiről megbizonyosodtam...nem bántotta a férje,csak ő el akart jönni egy másik fiúhoz,aki itt él,és 4 éve találkoznak titokban...
erre már az elején rájöttem,akkor a lányom kegyetlen hadjáratot indított ellenem,akkor miatta töröltem a napcseppet...mert annyira bántó dolgokat művelt,hogy nem bírtam elviselni...
rengeteget gondolkoztam azon,miért ilyen velem,hiszen jó anyja voltam ,mindig mindenben segítettem,szerettem,őszinteséget látott itthon és becsületes életet...mégis,ő egészen más,mint amilyen nevelést kapott...
nem szépítem neked a dolgokat,ahogyan van,vagy legalábbis ahogyan gondolom ,hogy van,úgy írom...

a lányomat azt hiszem,hogy csak egyetlen dolog mozgatja mindig,hogy úgy legyen,ahogyan ő akarja,neki mindene meg legyen,bármilyen áron

hat éve ment hozzá ehhez a német fiúhoz,akinek fogalmam sincs,mennyi pénze van,de rengeteg
nem mondom,hogy ezért ment volna hozzá,de 2 év alatt fűvel-fával megcsalta itthon,amiről tudtam
hiába kértem rá,hogy tegyen rendet az életében,én voltam a rossz,aki őt bántja
pedig nem bántottam,csak azt mondtam,ha nem szereti,váljon el,fiatal még,talál mást,és éljen boldogan
nem! ő ott maradt a férjével,és továbbra is csalta
4 éve találkozott a neten a Csabival,akivel azóta rendszeresen találkoznak,a baba fogantatása idején is,de a gyerek hasonlít a vejemre,a csabira nem
el akart válni a férjétől,de mégsem,mert az egyetemet ott akarja befejezni,és megtudta,hogy ha van gyereke,asszonytartást is kap a válás után,a német törvények szerint...nos...lett gyereke

annak idején azt mondtam neki,csak azért ne szüljön,hogy pénzt kapjon,csak akkor,ha vágyik a gyerekre,és szereti a férjét...
az ő szemében ez ismét meg nem értés volt részemről,ezért büntetésből teljesen kizárt a babavárás örömeiből,meg sem mondta,hogy lesz kisbaba...
persze megtudtam,mert a neten teljesen idegenekkel beszélgetett róla,és ott elolvastam mindent...
ez nagyon fájt,rengeteget szenvedtem miatta...aztán megszületett a baba...egy hét múlva megírta...
küldött róla képet,és teljesen úgy viselkedett,mintha misem történt volna...
mit tehettem,hiszen a gyerekem és az unokám...és szeretem,bár az eszemmel pontosan tudom,hogy nem lenne szabad emiatt szomorkodnom,nekem mégis fáj...
a terhessége előtti nyáron itthon volt Győrben 2 hónapig,amíg a férje pénzén a jogosítványát csinálta...a csabival lakott...egyszer sem jött haza...
érthetetlen dolgokat csinált,amik nekem nagyon fájtak,és egy időben próbált megalázni mások előtt a hátam mögött...tudom,hogy ezek olyan dolgok,amikről legjobb volna hallgatni,de bármilyen érthetetlen is,mégis megtörténtek a legkegyetlenebb húzásai,amit egy idegennel szemben sem tennék meg soha,nemhogy a saját anyjával...
januárban kimentem hozzá,mert hívott,hogy nézzem meg a kicsit
rettenetesen vágyódtam utánna,nagyon szeretném a közelemben tudni...hát elmentem
akkor a lányom teljesen kedvesen,normálisan viselkedett
amikor indultam haza,megölelt és megkérdezte,hogy ukye még a gyereked vagyok,ugye szeretsz...
erre azt válaszoltam,hogy persze,mindig is a gyerekem marad,és egy anya szereti a gyerekét

február közepén panaszkodott,hogy megverte a férje
akkor azonnal megszerveztem a hazajövetelét,egy audis némettel,akivel együtt sárkányhajózunk
de a lányom azt mondta,kibékültek,nem jön haza,és egyébként is,március közepén mennek Egyiptomba,ezt kapta a szülinapjára a férjétől...
elmentek gyerekestől...


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr846138286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása