HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.04.26. 18:36 alfroyul

ma nagyon szomorú vagyok...a Franca elment...a lányom pedig ismét megmutatta az igazi énjét,és nagyon megbántott...reméltem,hogy őszintén megbánta mindazt a kegyetlenkedést,amit ellenem elkövetett,de be kell látnom,hiú remények voltak ezek...tévedtem... megpróbálom összszedni magam,mert 7-re be kell mennem a színházba a Nana házibemutatójára...és ott az erőt tőlem várják...megpróbálok adni... szép estét,jó éjt!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr816138297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milla 2007.04.26. 22:32:12

:(( sajnálom.... bízz benne, hátha magától rájön, hogy hibázott.... nem tudom, mennyi idős lehet a lányod, de ha fiatal még, akkor alakul.... jó éjt, szép álmokat!:)

ametiszt 2007.04.26. 23:00:46

igen...harminc éves,és három éve várom,hogy alakuljon :-( most azt hittem,megértette,mit csinált ,de tévedtem :-( azt hittem,azzal,hogy anya lett,belegondolt végre abba,amit ellenem elkövetett...de nem,mostmár a gyereket használja fel arra,hogy a szeszélyei,vágyai teljesüljenek :-( sajnálom :-( fáj a szivem,fáj a gyomrom,sírok... mára ez jutott...

Solka 2007.04.27. 09:39:13

Kedves ametiszt! Remélem, hogy minden rendbejön majd köztetek. A legrosszabb mindig az, ha olyan ember bánt meg, akit szeretsz. Tudom én is. Sok erőt kívánok hozzá. És szeresd nagyon a kisunokádat!

kakaóscsigás 2007.04.27. 10:35:12

nem tudom miről van szó, de nagyon sajnálom. eddigi életem során én is megbántottam már anyát egyszer-kétszer. akkor úgy éreztem, igazam van, így kellett történnie. aztán pár óra múlva rájöttem, nagyon nem volt szép dolog. sírva kértem tőle bocsánatot. még sosem tudtam úgy lefeküdni aludni, h tudtam, anyát megbántottam. sztem rájön majd ő is, csak több idő kell neki. Tudod, most h anya messze van tőlem, és kb 2-3 hetente látom őt, még jobban kötődök hozzá. érdekes ez a dolog. kiéleződtek az érzékeim is. már abból tudom, h milyen a hangulata, ahogy felveszi a telefont és beleszól. azelőtt míg együttlaktunk, annyi apróság felett átsiklottam, amikre most odafigyelek, mert nincs mellettem. fura az élet. hát hiányzik, ezt nem tudom letagadni.

ametiszt 2007.04.27. 11:10:07

köszönöm a bíztatást..tulajdonképpen azt hiszem,sosem adom fel,és hiszek abban,hogy egyszer észretér...most mindenesetre nagyon csúnya dolgokat csinált,amit nem érdemeltem...talán egyszer...

Selene 2007.04.27. 11:18:45

Drága ametiszt, sok erőt és kitartást kívánok Neked... és a hitet soha ne add fel, hogy rendbejönnek köztetek a dolgok... így lesz, tudom. :))

milla 2007.04.27. 18:23:38

hátha majd ha az ő gyermeke is nagyobb lesz, és megkapja tőle azokat a dolgokat, amit te a lányodtól, akkor megváltozik...... bízz benne! bár nem vagyok anya, de biztos vagyok benne, hogy ha nem akarnál, akkor is hinnél és bíznál benne....... :)

marisom 2007.04.27. 22:19:12

sajnálom
süti beállítások módosítása