HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.04.18. 21:52 alfroyul

estefelé gondolatban Velencébe kalandoztam,miközben zenét hallgattam...

a film tavaly nyáron készült,reggel 5-8 óra között...

az ébredő város címet adtam neki...

ez Velence...

a bezárt spaletták,a néptelen utcák...előző éjjel esett...kedvenc pékem a kávéillattal...

a még ki nem nyíló boltok...a Mc Donalds...a csillogó muranói üvegek...

a még hallgató harangok...néma kutak...

alvó gondolák,a ringatózó Canale...virágoktól roskadó erkélyek és a kedvenceim,a függőkertek...

nyílik a halpiac...tintahalak,rákok,polipok és kisméretű cápák...kagylók minden mennyiségben ...szépiaszószt vettem a capribogyós tésztámra...bocs...pastara ...és tenger illat...

mellette a zöldségpac...eper...eper...eper minden mennyiségben...csorog rá a jeges víz...frissen facsart narancslé...jéghidegen...ez a reggelim...sül az első pizza és a csokis muffin,amerikai módra,mert haladni kell a korral...jönnek a túristák...

odébb az ébredező Rialtó...megindul az első vizibusz...

lassan előkerülnek a gondolások,a jóképű őszhajú öreg,akivel haj! de elmennék gondolázni...nem is öreg,csak a fiatalok hívják így...láttam őt a Vogalongán,amikor eveztünk,bizony jól ment a hajója....

Velence még sóhajt kettőt és magához tér...én meg elballagok sirályokat etetni a tengerpartra...

jó éjt!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr386138326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.04.18. 23:11:28

Ez szép volt...szinte láttam magam előtt, nagyon szeretem én is azt a várost!

Gepida 2007.04.18. 23:51:03

Nagyon plasztikusnak tetszik lenni, kis kezét csókolom! Drága Ametiszt jó éjszakát és nagyon szép álmokat! :-)

Cila 2007.04.19. 05:40:39

Legyen szép és nyugodalmas a mai napod!

Krisszta 2007.04.19. 07:03:15

Jaj, de régen jártam arra..... Legyen nagyon szép napod! :-)

Selene 2007.04.19. 22:25:24

Milyen gyönyörűen leírtad! :) Szinte ott érzem magam...

ametiszt 2007.04.19. 22:52:52

már hazaértél? otthon vagy? szép álmokat,jó éjt!

Selene 2007.04.20. 12:10:56

Igen, ametiszt, már tegnap este haza értem. :) Sőt, ma már a dolgaim nagy részét is elintéztem :) Szép napot Neked!
süti beállítások módosítása