HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.04.15. 11:04 alfroyul

kicsit tovább tudtam aludni,de már meg is főztem...mindenfélét,ebédre,vacsorára,húslevest,ami elmaradhatatlan nálunk vasárnap...töltött csirkecombot,rizibizit,sóskamártást.túrógombócot...mindenkinek az igénye szerint... ma nem kellett a kutyával sétálni reggel,mert tegnap a gyerekek elvitték bulizni,így délelőtt enyhén mocskosan jött haza,fürdetés volt...többször megjárta a Dunát és az iszapot... gyönyörű idő van,koradélután lemegyünk a Dunára napozni,de kutya nélkül... Franca tündéri,beszélget,mosolyog,sokat sétáltam vele az elmúlt két napban... :-( nem tudom feldolgozni a történteket:-( a tegnap este volt a legnehezebb,nem tudom,miért,talán mert nem voltam bent a színházban,szabadnap lévén...talán könnyebb,ha együtt vagyunk a többiekkel,nem tudom...de este sokat sírtam...minden elromlott,tegnap az egyik zenész meghalt...szegény,nem tudta elviselni...a kifáradt emberekben a lelkiterhek fizikai síkon jelennek meg,és előbb-utóbb mindenki a gyenge pontján sérül... igyekszem mindenkinek erőt adni,megnyugtatni..de este,amikor egyedül maradok a gondolataimmal,akkor nagyon rossz...Karunesh zenéje éppen olyan,mint az én hangulatom... igyekszem talpraállni... szép napot ,legyen vidám,mosolygós vasárnapunk!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr326138335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.04.15. 16:46:20

Örülök, hogy otthon is ilyen szép idö van! Szomorúan néztem viszont az este a TV-ben a színházról a híreket. Most nehéz lehet Nektek!

margit2 2007.04.15. 17:50:48

Javítok: idő! %redface%

Lazac 2007.04.15. 20:50:08

Szia drágám! Bocs, nem voltam az elmúlt pár napban, gép mellett....nem tudtam jönni hozzád...sajnálom ami történt. Még jó, hogy itt van Franci és vigaszt nyújt neked....a halálesetnél egy kérdés fogalmazódott meg bennem - a kép megmozdult-e? -azonnal eszembe jutott.

Blue Ocean 2007.04.15. 21:21:11

Aludj jót!:-) Ölellek!:-)

ametiszt 2007.04.15. 23:25:32

megmozdult...pénteken délután,mielőtt hazajöttem...szombaton reggel a piacról hazajövet odapillantottam a művészbejáróra,és kint volt a gyászlobogó...sokminden átfutott rajtam,ki lehet az...

ametiszt 2007.04.15. 23:36:09

margit...amit a tv és a sajtó ír és mond,nem biztos,hogy el kell hinni... a valóság itt van színház az egész világ címmel az ajánlóban,azt nézd át,ha van egy kis időd...megértesz mindent...:-(

Ircsike 2007.04.16. 05:35:43

Kivanom Neked, hogy legalabb ez a het hozzon valami vigasztalot es ne legyen tobb nehez napod. Szeretettel olellek!

Manólány 2007.04.16. 06:28:12

Nincs sok erőm, de a felét elküldöm Neked. Talán segít ezekben a nehéz napokban. Gondolatban veled vagyok. Legyen kicsit napfényesebb a mai napod.

Krisszta 2007.04.16. 07:06:54

Madárcsicsergős jó reggelt, és kellemes hetet kívánok! :-) Szeretettel ölellek!
süti beállítások módosítása