HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.03.16. 01:24 alfroyul

változik a világ...változnak az emberek... ami régen elképzelhetetlen volt,az ma teljesen természetes...amíg én itt csendben nosztalgiáztam a régi márciusi ünnepségeken,addig Pesten Demszkit tojással dobálták... este a színház után megnéztem az origón a nap eseményeiről szóló videót...elkeserítő...ezért hát elkeseredtem...aztán meg szó szerint szétröhögtem magam a tojásdobálós jeleneten..komolyan mondom,jobb,mint egy cirkusz...állnak a hatalmas termetű testőrök,miközben D.beszél...elég hülyeségeket,de az most mellékes,hogy mit mondott...állnak a konyhakredencnyi tstőrök,majd egyszerre mind a zakójuk,kabátjuk alá nyúlnak...az ember azt gondolná,hogy valami fegyvert kapnak elő,minimum egy rézágyút...de neeem...mindegyik előránt egy fekete esernyőt,és azzal óvják D.-t a záporozó tojások elől... így tudtam meg,hogy a testőrök túlélő készlete fekete ernyőt is tartalmaz...háát,ha ma ezt nem látom,tutti hülyén halok meg... sajnálom,lehet,hogy az ünneppel szemben tiszteletlenség volt nevetni,de én mást nem tudtam,ezt látva ...ahogyan kapkodak az ernyőkkel...mint egy paintball meccsen...sárga festékkel... azért elvittem a kokárdámat a Petőfi szoborhoz...mifelénk nem hullott tojás az égből... jó éjt!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr16138472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2007.03.16. 06:21:40

Legyen nagyon szép a napod!:-) Ölellek!:-)

Lazac 2007.03.16. 06:25:36

Nyah, most akkor már azt is tudom miért nem nézek én TV-t sem! :)

ametiszt 2007.03.16. 11:48:41

Drágám,én már 4 éve nem nézek tv-t....
süti beállítások módosítása