HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.03.07. 12:38 alfroyul

az úúúúgy volt,hogy.... tegnap este vacsi után ledőltem pár percre...nagy terveim votak,kitaláltam az új tavaszi designet az oldalra...majd nagyon jóóól éreztem magam,Velencében voltam,bejártam az oly jól ismert szűk utcácskákat,kávéztam kedvenc pékemnél,vettem néhány hajcsattot...(egy gyönyörű olívazöldet)...üldögéltem a tengerparton...etettem a sirályokat...aztán reggel fél 8 után pár perccel felébredtem a gondolatra,hogy 8-ra dolgozni kell menni...gyors zuhany...rohanás...elég hamar észrevettem,hogy itthon vagyok :-) ...a holdnaptár szerint: ,,Legyünk nyugodtak ezen a napon, szépen, csendben folytassuk azt, amit elkezdünk. Érzelmeinket ne nyilvánítsuk ki, ne próbáljunk senkit se meggyőzni. Új dologba ne vágjunk bele. Tekintsünk vissza a múltba, ahová anyai vonalon a nagymamán át vezet az út. Különös tisztelettel járjuk be ezt az utat, megemlékezve anyánk, nagymamánk intelmeiről és tanácsairól." legyen ma mosolygós vidám napunk!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr646138530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mozart 2007.03.07. 20:50:48

Ez igen! Kellemes éjszakád volt.:) Én is szívesen elutaznék minden éjszaka, de én sajnos nem emlékszem reggel az álmaimra. Pedig néha olyan jó lenne! Viszont ébren, napközben sokszor szoktam álmodozni távoli szép tájakról. Legyen szép az estéd. Jó éjszakát!:)

Lazac 2007.03.07. 21:40:32

Jó kis éjszakai program volt. Megyek álmodni valami szépről én is.:)

ametiszt 2007.03.07. 21:50:21

legközelebb magammal viszlek kedves mozart :-)
süti beállítások módosítása