HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.01.31. 19:49 alfroyul

reggel amint bementem dolgozni a fejem azonnal tudta,hogy nem szabad fájni....szinte varázsütésre elmúlt...korán,már 11-kor hazaértem,gyorsan elvégezetem a házkörüli apróbb dolgaimat,és nekiálltam az írásnak,ami végül 53 oldal lett,kinyomtattam,borítóztam,befűzettem...a fenti képet tettem az elejére borítónak...ez egy masszázselméleti tankönyv...örülök,mert úgy érzem tartalmas,értelmes és szép lett...(nem önfényezésnek szánom,valóban örülök az eredménynek) nem régen végeztem vele... tegnap fantasztikus ötlet pattant ki a lányaim fejéből...arielle nagyon fáradt,mert napok óta nem tud aludni,mert Franci beteg...kitaláltuk,hogy Luca kimegy hozzá,és vigyáz a Francira délutánonként,és akkor Anna is tudna pihenni pár órát...délelőttönként pedig Luca egy német nyelviskolába jár majd,így rákényszerül arra,hogy a nemszeretett nyelvet használja az angol helyett...egyelőre egy hónapot terveztünk így,addig talán Anna is összeszedi egy picit magát...akkor már csak engem fog enni a fene utánuk...de nekem dolgozni kell,most nem utazgathatok...jövő héten hazajön a balett a 3 hetes turnéról...olyanok lesznek,mint a hadirokkantak....ez a siker ára...már várom őket nagyon... a színházban a Bánk bán premierje lesz február közepe táján,és tegnap megkezdődtek a Chichago musical próbái is...ez pedig számomra azt jelenti,fullon lesz a rendelő énekesekkel és főleg a táncosokkal...ez a musical különösen nagy állóképességet követel a tánckartól és a kórustól,akik szintén táncolnak is... száz szónak is egy a vége...én most nem mehetek Francihoz :-( egy jó darabig...

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr56138688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyúkanyó 2007.01.31. 20:04:16

Ezt az 53 oldalt mind ma írtad???? Nem semmi!!! Fantasztikus nő vagy, tudtam mindig! Szép estét kívánok!

ametiszt 2007.01.31. 20:46:18

ma írtam,de nem kellett sokat gondolkoznom rajta,hisz azt írtam,amit tudok,amit ismerek...így könnyű volt... szép estét drága Tyúkanyó ,ölellek

arielle77 2007.01.31. 21:37:16

szia Anyu! mar varjuk a Lucat nagyon ;-) te meg majd eljössz ha lesz egy kis szabadidöd, meg majd husvetkor megyünk mi is :-) hogy is van? ha nem megy a hegy a profetahoz, majd elmegy a profeta a hegyhez? vagy forditva... :-))) mar nem tudom. en most megyek aludni, ti is almodjatok tünderes manost! majd ha itt lesz a Luci, megszereti biztosan a nemetet. akkor mar nem csak a nyelvet papiron latja hanem az embereket akik beszelik :-) en is igy szerettem meg a nemetet es mostmar szivesebben beszelek nemetül mint angolul. nem is gondoltam volna magam sem. pussssssssssssssssszantas! :-)

arielle77 2007.01.31. 21:37:45

ügyes vagy, biztosan szep a tankönyv!!!

arielle77 2007.01.31. 21:38:20

francinak ma este fürdes utan meg mindig 37,8 volt a laza... :-((((((((

marisom 2007.01.31. 21:45:16

Jobbulást a picikének! Nagyon szorgalmas voltál. Gratulálok! Szép álmokat!

imori 2007.01.31. 21:50:34

Nem semmi NŐ vagy! Emelem kalapom! Aludj jól Ametiszt!

ametiszt 2007.01.31. 22:00:26

mostmár irul-pirul... imori...inkább hallgasd te is Cohen bácsit...puszillak

ametiszt 2007.01.31. 22:03:48

kislányom...a láz a biológiai óra szerint 5-6 óra körül kezd felfelé menni délután,és 1-3 körül csökken éjszaka...a lát azért van,mert a szervezet a hővel védekezik,azzal irtja ki a vírusokat...ezért csak akkor adj neki csillapítót,ha magasabb lesz,mert a csillapítással lassítjuk a gyógyulás folyamatát...inkább csak hűtőfürdőzd,ami leviszi kicsit a lázat,de nem úgy,mint egy kúp...tudom,fárasztó...ha tudsz, aludj... puszillak

Lazac 2007.02.01. 14:42:17

Ez a masszázselmélet érdekelné a lánykámat. Uzsikám masszőr, és mindenféle masszázst szeretne megtanulni. Egyenlőre a klasszikus gyógymasszázs, a frissítő, a menedzser, a lávaköves és a fogyasztó masszázs szerepel a palettáján. Jó lenne egyszer összejönni, kicsit átbeszélni ezt is.:) Ölellek.
süti beállítások módosítása