HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.01.28. 10:36 alfroyul

jó reggelt! napfényes,csípős a hideg...a hó a városban eltűnt,sózták,söpörték...csak a parkokban ,kertekben van még mutatóba belőle...a városon kívül minden fehér... tegnap a kutyámnak nagyon tetszett,olyan aranyos volt,ahogyan vizsgálgatta...hancúrozott benne egy hatalmasat... elhatározásomhoz hűen ma pihenni fogok...igaz,főzni kell ,és ígértem egy kakaós kalácsot...de az hamar készen lesz...csokimikulások végnapja ez a mai....minden évben megveszem a gyerekeknek,és sosem eszik meg...de ha nem kapnának,az sem lenne jó...minden mást felfalnak,a mikulások megmaradnak...úgy gondoltam,megsütöm a kalácsot,fele tészta ,,kakós" ,másik fele ,,fehér"...és belesütöm a mikulásokat...teszek bele egy kis diót,mazsolát...és találtam még a kincstárban aszalt meggyet...azt is belekeverem... legyen szép napunk!

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr966138707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluerose 2007.01.28. 11:18:46

Nekem még nyuszim is van! :-) Most már megvárja az ideit!

Cila 2007.01.28. 11:47:21

szeretemmmmmmmmmmm, kakóval ,nyammmm, szeretném ,de most éppen valahogy az ebéd sem megy.

ametiszt 2007.01.28. 12:58:56

remélem,mielőbb meggyógyulsz...igyál elég folyadékot,nehogy baj legyen... rrose...a nyulakat ősszel palacsintatortába küldtem...

marisom 2007.01.28. 14:27:39

Nagyon guszta, a tartalma miatt biztos nagyon finom is. Kedved szerint teljék a napod, kellemes ejtőzést!

arielle77 2007.01.28. 15:18:50

szia Anyu! jol nez ki a kalács ;-) hmmmmmmmmmmmmmmmmmm! rövid helzetjelentes: most varjuk az orvost, Franci ma reggel is hanyt meg es tegnap sem aludt tul jol :-( ha köhög, mindig megijed mert azt hiszi hogy hanyni fog, meg valamije fajhat is, mert olyan keservesen sir, nagy ijedt szemekkel :-((( remelem a gyerekorvos tud majd valamilye csodat, mert en mar teljeen kivagyok, csütörtökota nem aludtam... es Francival meg együtt sirok mostmar, annyira faj szabalyosan amikor sir es nem tudok rajta segiteni... na, majd meg jelentkezem, addig is puszi, a.

ametiszt 2007.01.28. 15:26:04

jaj istenem...ismerem ezt az érzést... remélem,megtalálja a baj okát...lehet,hogy fáj a háta,gyomra ,tüdeje a köhögésől...szegénykém... remélem,D . tanul az esetből és remélem,hogy szegény gyerek nem szenved sokáig...meggyógyul... tarts ki..ilyen,ha beteg a gyerek...folyadékot adj neki sokszor keveset... puszillak

Krisszta 2007.01.28. 15:49:10

Szia Ametiszt! Nagyon jól néz ki a kalácsod :-) Biztos finom is lett. Jobbulást a kisunokádnak Legyen szép délutánod és estéd! :-)

margit2 2007.01.28. 17:16:16

Húúúú, de ismerős terítő! :-) Szép vasárnapot!

ametiszt 2007.01.28. 17:20:10

drága Krisszta..ez sajnos nem az én kalácsom,hisz amikor a képet feltettem,még nem is sütöttem meg,csak leírtam a terveimet és ezt a képet találtam hozzá megfelelőnek a google-ban...ahol van rengeteg kalács,csak nekem ez tetszett...

arielle77 2007.01.28. 18:11:08

sziasztok! köszi a jokivansagokat, remelem segiteni fog!!! a doki felirt egy csomo mndent, plusz mondta hogy jönnek Franci elsö fogai is ( hurrrrrrrra! ) de ez csak olyan mellekes dolog. meg nagyon kezdetlegesen, meg csak az inye van egy kicsit bedagadva. egyebkent mar szuperül fog mindent es azonnal teszi be a szajaba, es ezeken a dolgokon csamcsog :D na, megyek, legyszi szoritsatok nekünk :-)meg egy picit

ametiszt 2007.01.28. 19:17:10

nyugodj meg kislányom...valahogy nyugtasd meg magad,mert a szorongásodat a baba is átveszi,és bizonytalan érzése lesz,akkor is sír... remélem,hamar meggyógyul ! ölellek és puszillak

ametiszt 2007.01.28. 23:28:07

margit...csak a terítő? tudod,hogy itt van az oldalad...tele mindenféle jóval nálam... nem is kellett volna a googleba menni... azt meg nem gondoltam,hogy ha azt írom le,mit sütök majd,akkor abból az következik,máris a képen lehet... olvastam,hogy győri vagy...csak elmentél...én nem vagyok győri,de idejöttem...igaz,már régen...győrinek érzem már magam... igaz,pestinek is...kétlaki maradok...

kakaóscsigás 2007.01.29. 15:07:11

jajametiszt! eza kalács valami csodaszép! meg is kívántam!!!!! rohanok és veszek egyet! mert hogy sütni ilyet még nem tudok, de ami késik, nem múlik!!! :)

ametiszt 2007.01.29. 17:21:50

csigáska...ha itt az oldalamon az ajánlott linkeknél a sütés-főzésre kattansz,akkor margitnál találod magad...finomabbnál finomabb kalácsok,kenyerek...sütikék...nekünk való oldal:-) itt mindent megtanulhatsz... puszillak

margit2 2007.01.29. 18:20:34

Szia Ametiszt! Igen, nem csak a terítő! :-) Örülök, hogy pont az én kalácsom tetszett meg a képek közül! Azért szeretném látni, ha lefotóztad, hogy a Tiéd hogy sikerült! :-)

ametiszt 2007.01.29. 18:24:15

:-)legközelebb :-) azt már megették...a maradék reggel elfogyott...nagyon fini lett,és az aszalt meggydarabok isteniek voltak benne...összevágtam őket pici darabokra,mielőtt belekevertem...
süti beállítások módosítása