HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.01.26. 19:51 alfroyul

kellemes időtöltést,szép estét és tartalmas hétvégét! néha szeretem Josephine Wall képeit,néha nem...ez most éppen megfogott...összegyűjtöttem az összes képét...

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr466138712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imori 2007.01.26. 20:09:02

Szia Ametiszt! Mit mond Neked ez a kép? Kíváncsi vagyok a véleményedre, megköszönöm, ha megosztod velem!

ametiszt 2007.01.26. 20:25:47

szia imori! de örülök neked! már vártalak,jó volt olvasni a beszámolódat,lélekben veled voltam...isteni lehetett... igazán csak a két arc fogott meg,az összes többi tele van szimbólumokkal,ami így együtt nekem csak a rendetlenség látszatát adja,zavaros... de a két arc! a tűz és a víz...a férfi és a nő...nyugalmat,békességet és főleg biztonságot adnak egymásnak ...a tűz lángol,talán még magát is elégetné,ha nem vigyázna rá a víz... a jin a víz,a nő, a jang a tűz,a férfi az arcok nagyon szépek,békések,de nem karakteresek...bárki lehet tűz és víz...a szerepek felcserélődhetnek... egyik sem létezhet a másik nélkül... mindenkiben benne van mindkét erő,mindkét energia,így vagyunk harmóniában a természettel...így vagyunk tökéletes egész...a két arc EGY lélek... és hogy honnan hova halad,azt a háttér szimbólumai magyarázzák... én így gondolom... küldök egy esti ölelést :-)

imori 2007.01.26. 21:42:07

Imádom olvasni az elemzéseid...:) Ha őszinte akarok lenni nekem elsőként az általad megfogalmazott "rendetlenség" jött át. Ezáltal az arcokat észre sem vettem, de amiket írtál abszulut helytálló! :D Az ölelést köszönöm, egyszer még behajtom! :D

ametiszt 2007.01.26. 21:49:49

az ő képei mind ilyenek...nem szeretném megbántani sem őt,sem azokat,akiknek tetszik...azt mondanám így első ránézésre zavaros,giccses kavalkád...nem etnném a szobámba...de ha megnézzük a részleteket rajta,azok elgondolkodtatóak... ezért mondtam,hogy néha szeretem,néha nem...ez hangulattól függ...de minden képén van valami megkapó ma ez a két arc volt számomra az üzenet...a bizalom,az önmagunk feltétel nélküli átadása...azt hiszem,erre vágyom igazán...ezért fogott meg...

Blue Ocean 2007.01.27. 07:13:00

Jóó reggelt!:-) Legyen nagyon szép a hétvégéd!:-)

Krisszta 2007.01.27. 07:48:13

Jó reggelt Ametiszt! Legyen szép hétvégéd! :-)

Angelika 2007.01.27. 09:00:55

Jó reggelt ! Nagyon szép pihentetős napot kívánok kedves ametiszt!
süti beállítások módosítása