HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.01.18. 22:43 alfroyul

...és itt van Luca lányom... saját magát így fotózta ...olyan igazi vidám,csivitelős 16 éves...hihetetlen kreativitással,fantáziával megáldva... csak egyetlen csínytevését mesélek el,két évvel ezelőttről... ...a barátnővel egész délelőtt nagyon komolyan dolgoztak,kvíz kérdéseket állítottak össze,válaszokkal együtt...azt mondták,felmérést fognak végezni vele a sétáló utcán...hááát..én magamban roppant büszke voltam rá,hogy az én 14 éves kislányom milyen okos,és ilyen komoly dolgot ilyen felelősségteljesen csinál meg... délután a lányok szétzuhantak a röhögéstől...fetrengtek... az történt,hogy kimentek a sétáló utcára,megfigyelték,hol tojnak legsűrűbben a galambok...szerencsétlen gyanútlan áldzataikat éppen ott állították meg,hogy a veszélyeztetett ponton álldogált,amíg a feltett kérdésekre válaszolgatott...ők meg bőszen jegyzeteltek...egészen addig,míg az áldozatot be nem terítette egy galamb...akkor aztán sajnálkoztak ... én meg jó szülőhöz méltóan modtam hogy ejnye-ejnye,no de ilyet ! aztán gurultam a nevetéstől... na és mégegy a rengeteg csibészségből: ...valamilyen oknál fogva nagyon tetszik neki a lengyel nyelv...ezért minden termék használati utasítását bevágta lengyelül...a tampontól kezdve a hajfestékig,madáreledelig,ami elképzelhető,azt fújja lengyelül...aztán azzal szórakozott,hogy kiment erre a sétáló utcára,és megállította az embereket,és nyomta ezerrel a lengyel hülyeséget úgy,hogy beépítette a magyar utca neveket...így az emberek mind úgy gondolták,hogy azt az utcát keresi,és kézzel-lábbal magyarázták neki a helyet...ezt aztán odáig vitte a szemtelenségben,hogy bement a velünk szemben lévő étterembe,mert oda került egy új,fiatal pincér...és nyomta neki a süket dumát lengyelül...az meg kézenfogta,kivezette,megmutatta a keresett utcát...és végül néven nevezve őt azt kérdezte: Luca,miért nem magyarul kérdezted ezt??? ...na az én lányom elképedt,hogy a srác tudja a nevét,meg hogy nem is lengyel, (persze,mert már informálódott a hölgyről)és rohant haza: ,,anya...most engem szívattak meg"...és ezen vihogott két napig...így szokott le a lengyel kuruttyolásról...végre...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr916138734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.01.19. 05:42:06

:):):) Jó volt ezt így most reggel olvasni. Mivel vizuális vagyok, elképzeltem és most törölgetem a könnyeim...amik a röhögéstől folynak.:) Az ilyen gyerekeket imádom én is! Köszi ametiszt, jól indult a napom.:)

Cila 2007.01.19. 06:15:48

szép napod legyen . Gratulálok a lányodhoz,csinos és van humora ami igazán nagy érték .

Cila 2007.01.19. 06:17:06

Jó utat kívánok ! Vigyázz Magadra ebben a fura időben! jó szórakozást is ha tudsz.

marisom 2007.01.19. 06:29:23

nagyon jó, jót mosolyogtam, humoros, ilyen is maradjon és nagyon csinos. Jó utat és sok kellemes percet töltsél el a pici kis unokáddal.Ő is nagyon tündéri. Gratulálok a családodhoz. Kellemes hétvégét!

imori 2007.01.19. 12:52:25

Okos és szép lány! Ritka kombináció! :D Gratulálok hozzá!!! Pihenj egy nagyot Ametiszt, érezd jól magad!
süti beállítások módosítása