HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.12.15. 23:56 alfroyul

imori! kérésedre minden este írok valamit a buddhizmusról...van egy könyvem,és azt gondoltam,annak egy-egy fejezetét hoznám,és közben beszélgethetünk róla,kérdezzél,ha tudok,válaszolok... öt évet töltöttem el azzal,hogy megismerjem a világ vallásait..a végeredmény az,hogy a legtöbb vallás kis különbségekkel ugyanazt tanítja...a helyi kulturának megfelelően... számomra a buddhizmusa legelfogadhatóbb,legemberibb életfilozófia...én a tibeti buddhizmus egyik ágát,a karma kagyü vonalat követem,és nagyon szeretem az ehhez közel álló zen-buddhizmust...már sok éve próbálok így élni,és úgy érzem,ez jó nekem...néha nehéz a mi társadalmi rendszerünkben,de ha az ember megérti azt,hogy ne másnak akarjon megfelelni,és le tudja tenni az álarcait,akkor a saját választásai szerint tud élni,és így kiegyensúlyozott,harmónikus személyiséggé válik... én szeretek így élni,ez jó nekem...nem biztos,hogy mások által is követendő példa,mert nagyon különbözőek vagyunk...egy biztos...a buddhista barátaim mind békés,nyugodt és boldog emberek...elmondhatom,hogy én is így érzem...igaz,néha az élet nehézségei kibillentenek ebből az egyensúlyból,de nagyon hamar feldolgozom a történéseket,és ma már sok minden nem fáj,amibe régen belehaltam...mert megtanultam megérteni az életet... ez a mai fejezet inkább talán csak egy tartalomjegyzék szerű előzetes arról,miről olvashatsz majd a következőkben...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr306138896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imori 2006.12.16. 08:49:57

Nagyon köszönöm a rám szánt energiád, időd!
süti beállítások módosítása