HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.12.10. 15:40 alfroyul

gyermekkorom és ifjúságom éveiben szinte minden vasárnap a kispesti honvéd pályán voltam...apámmal meccsre jártam,szurkoltam, hőrögettem,köpködtem a szotyi héját..később a szerelem vitt a pályára...a kedvesem a honvéd egyik válogatott hátvédje volt... én kispesten születtem,és ott nőttem fel... a meccsek után a ,,puskás kocsmában" ittam a bambit... most mégis valahogy egészen másképpen érzek,és valahogy taszítanak az események... ...számomra visszás helyzet az ő kölcsönből lebonyolított temetése...nem látom ennek szükségszerűségét...sem az ápolása költségeinek átvállalását...mert az,, egyetlen kortárs magyar,akit mindenki szeretett",halálában kegyetlen öngólt rugott... ...amikor itt baj volt,azonnal lelépett...a kint keresett milliói nincsenek idehaza...és a család még véletlenül sem abból ápoltatta,és rendezte a temetést...nem... ezt a magyar állam teszi,kölcsönpénzből...amit majd természetesen a nép visszafizet valamilyen módon...csak erről engem elfelejtettek megkérdezni...mert én nem akarom fizetni egy disszidens temetését...aki mellesleg többszörös milliomos...csak azért,mert valamikor jó pénzért jól focizott...amikor pedig pedig baj volt,azonnal eltűnt az országból...és ez alól az sem menti fel,hogy ott volt lehetősége tovább bontakoztatni a tehetségét...sokan itt maradtak...és most nincsenek kikiáltva akkora magyarnak,egyszerűen csak maradtak,és itt húzták az igát...igaz,most nincsenek millióik,és az állam sem rendez nekik parádés temetést...valószínűleg nyomorognak a csekélyke nyugdíjukból,és a kutya sem törődik velük...ők a mi szüleink,nagyszüleink korosztályából való öregek...magyarok... Puskás? jól rúgta a labdát...a maga hasznára kihasználta a politikai helyzetet...ennyi... megöregedett,megbetegedett,meghalt...ez az élet...ennyi... és erről így kellett volna becsülettel megemlékezni...de nem állami kölcsönből eltemetni akkor,amikor a családjának lenne pénze a temetésére...de a nagy magyarok még ezt is elfogadják jelen helyzetben az országtól...hisz így az ő millióik megmaradnak... szóval ez így a meccs végén egy hatalmas öngól volt... kérdés,hol tartana ma a magyar foci,ha itthon marad? ez örök kérdés számomra...ha vele együtt itt marad a lelkesedés...a foci igaz szeretete... ...és hozzátennék még valamit,anélkül,hogy az ő nagyságát ás emlékét sérteném... a foci az csapatjáték...ahhoz,hogy Szepesi torkából annyiszor hallotta az ország,hogy ,,Puskás lőőőő...góóóóóóóól!"...ehhez azért kellett még a pályán néhány legalább ugyanolyan nagyszerű focista,mint a góllövő....

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr346138924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluerose 2006.12.10. 15:50:18

Így igaz!

bf 2006.12.10. 17:32:31

Nagyon egyetértek Veled!!!

Blue Ocean 2006.12.10. 18:54:00

Legyen nagyon szép az estéd!:-) Ölellek!

Manólány 2006.12.10. 19:21:29

Teljesen igazad van. Köszönöm azt a csodálatos estét. Varázslatos volt, ilyen szemmel nézni. A Te szemeddel. Még mindig a hatása alatt vagyok. Köszönöm.

Kicsikata 2006.12.10. 21:55:46

Minden tiszteletem mellett én is osztom a véleményedet!!!
süti beállítások módosítása