HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.12.06. 12:28 alfroyul

...a hétfő éjjeli események...és néhány gondolat... hétfőn éjjel a 23 éves fiam váratlanul lázsokkot kapott,ami a szív görcseivel,fájdalommal és eszméletvesztéssel járt...amit tenni kell,azonnali lázcsillapítás,és az izomgörcsök azonnali megszűntetése...mindezt egy algopyrin injekció beadásával....ehhez orvos kell... természetggyászként is ez a cél,csak más módszerekkel...nos...tettem a dolgom,igyekeztem a gyerekemet életben tartani,közben hívtam a mentőt (mert ugye a szív görcsös állapota előre nem kiszámítható)...a mentő nem jött ki...hívjam az ügyletet - mondták... hívtam...azt tanácsolták,alkalmazzak hűtőfürdőt...nem kis unszolásra ígéretet kaptam a rendelőben tartózkodó orvostól,aki a telefonhoz oda sem jött,csak a nővérrel beszéltem...ígéretet kaptam,hogy azonnal jön... ez több mint másfél órába került...és mit ad isten...a fiam háziorvosa volt az ügyeletben...addigra a görcsöket sikerült elmúlasztani,a lázat lenyomni ... a következő történt: meghallgatta...megmérte a vérnyomást,amit előzőleg mértem,leírtuk,és érkezéskor a kezébe adtuk...de nem baj,ő is megmérte,alapos munkát végzett...vizeletet vizsgált lakmusz segítségével...megkérdezte,nem sok-e a sava...a gyerek mondta,hogy nem,csak nagyon ritkán...felírt egy gyógyszert,adott egy beutalót az EKG.re,és azzal távozott,hogy ezt a gyógyszert,amit felírt,a gyereknek azonnal éjjel be kell venni... patika csak a város másik végén van nyitva... mit írt fel??? gyomorsav túltengés elleni kapszulákat! amit azonnal éjjel be kell venni...gondolom jó lesz a szívgörcs megelőzésére...nem mentünk el éjjel a gyógyszerért...(vajon milyen meggondolásból küldött éjnek idején egy olyan szerért,aminek semmi köze a szívpanaszokhoz,a lázas állapothoz?) ...EKG vizsgálat...látszólag nincs semmi baj,mondja a kardiológus... reggel a gyerek viszi a leletet a háziorvoshoz,aki a kardiológus véleményének ellentmondóan azt mondja,valami nyomja alulról a szivet...menjünk röntgenre... nosza...menjünk! a beutalót nem néztem meg,csak a rendelőben derült ki,hogy a szívpanasszal nyelőcsőröntgenre (nem hülyéskedek)utalta be...annak nincs semmi baja... tette mindezt olyan ábrázattal...de olyannal,amiből csak az látszott,hogy ő a szakértelem,az ORVOS,aki mindenekfelett áll... hát ettől az én gyerekem már a másvilágon lenne... mert amiért hívtuk,abban a dologban SEMMIT nem tett... nem vagyok orvos ellenes,több barátom orvos,de ugyanakkor EMBER is...tudja,mire esküdött... vitatnám a törvényt,amit nem hozzáértő emberek hoztak,ami kizárólag arról szól,hogy az orvosokat megtartsák félisteni mivoltukban... mert törvény szerint ő adhatott volna injekciót,ami segít... hívhatott volna mentőt,ami azonnali vizsgálatokhoz segíti a gyereket,mert az EKG-t akkor kellett volna csinálni... írhatott volna izomgörcsoldót,vagy nyugtatót,de nem...ő savtúltengésre adott gyógyszert, éjszakaazonnal be kell venni! jeligével... én... a természetgyógyász saját tudásom alapján felelősséggel nem hívhatok mentőt,nem írhatok fel semmit,még recept nélkül adható gyógyszert sem adhatok a betegnek,nem adhatok injekciót életmentés címén sem...mert csak természetgyógyász vagyok... most nem mennék bele abba,hogy hány kuruzsló van,és hány áruforgalmazó kiáltja ki magát varázslónak,gyógyítónak...én most csak kizárólag magamról,és erről az esetről beszélek...12 évig tanultam a keleti gyógyászatot,diplomám van belőle,amit a SOTE-n védtem meg...emellett még nagyon sok dolgot tanultam,amit most nem sorolok fel,de nem kuruzslás szintjén álló dolgokra gondolok,ilyen pl. a sportsebészet (de nem adhatok be egy injekciót)...a törvény semmilyen jogot nem ad,ami a gyógyító munkához szükséges lenne.. és ne is adjon mindenkinek...ebbe nem is megyek bele,messzire vezet... mindennek egyetlen kérdés a vége: ha nem én vagyok a gyerekem anyja,nem én vagyok a fiam mellett akkor ,ott,akkor most készülhetnék a temetésre??? ..komolyan ezt gondolom...mert amíg a mentő nem jött,orvos a telefonhoz sem jött,és mire ideért,addig a gyereket a magam tudása szerint elláttam...és maradt életben... hogy a fene egye meg,miért kell nekem folyton ilyen helyzetekben találni magam?! mit kell még megtanulni,mi még a lecke,hogy nem volt még elég??? pontosan tudom,mi...nem tudom kezelni az igazságtalan helyzeteket...ezt kell megtanulni... de jóóóó nekem :-)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr616138943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arielle77 2006.12.06. 15:58:57

ametiszt! na en ezert nem szültem otthon... katasztrofalisak az egeszsegügyi szolgalatok... :-(((((((((((((((( nyugodj meg, szerencsere Pali jol van es tulelte!!! sok gyogyito puszmak neki tölünk!

ametiszt 2006.12.06. 16:35:58

azért ez nem ennyire egyértelmű,mert itt is vannak rendes és tisztességes orvosok is...nem szabad általánosítani... ami történt,nem pénz kérdés.. vagyis nem a pénz hiányának a kérdése az eü-ben...ez csak az emberség és tisztesség hiányából ered...

Sárkány 2006.12.06. 17:51:33

Hüm... Tudod, ha a háziorvosunk kicsit komolyabban veszi a dolgát, akkor talán még mindig lenne apukám... Bár ez csak egy újabb negatív vélemény...

Tyúkanyó 2006.12.06. 19:27:00

Döbbenet... Minden csodálatom a Tied! Vigyázzatok nagyon egymásra és próbáljátok kipihenni ezeket az eseményeket. Szeretettel öllellek!

marisom 2006.12.06. 19:51:57

Ez nem lenne szabad, hogy igaz legyen,ezt végig olvasni is sok nem végig csinálni.Döbbenet, még szerencse ,hogy tudsz segíteni, fontos, hogy tudjunk, mert csak magunkra és egypár igaz emberre lehet számítani, aki nem az orvos mivoltát hangoztatja, hanem tényleg eskű szerinti orvosként teszi a dolgát.

ametiszt 2006.12.06. 19:59:00

sajnos...ez így volt... szerencsére van még néhány olyan is,aki csak csendben teszi a dolgát...csak mi most nagyon kifogtuk :-( szép estét!

kakaóscsigás 2006.12.07. 08:52:33

hát döbbenet ametiszt! minden tiszteletem a Tiéd! jobbulást, és nyugodj meg!!!! puszi!

ametiszt 2006.12.07. 12:04:56

hááát..szerintem ezért nekem nem jár tisztelet...én csak azt tettem,amit kellett,amit a tudásom és az anyai ösztönöm diktált...az a borzasztó,hogy az emberek így ki vannak szolgáltatva ...és kinek? akiben a legjobban kellene bízni... és az is,hogy ha életmentés céljából mégis beadtam volna azt az alopyrim injekciót,(amit az orvos elfelejtett beadni),akkor esetleg a börtön fenyegethetne,de minimum a diplomám visszavonása,mert átléptem a jogkörömet...na...erre írtam én azt egyik nap,hogy a fene egye meg! és most is így gondolom ...de köszönöm,már mindenki jól van...a gyereknek semmi baja,és én is megnyugodtam... ölellek csigás :-)

kakaóscsigás 2006.12.08. 10:19:10

én akkor is leveszem a kalapom előtted és punktum! nem kerülheted el a sorsod! :D

ametiszt 2006.12.08. 18:01:17

ölellek csigás:-)
süti beállítások módosítása