HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.12.05. 22:23 alfroyul

Mikulást váró csendes éjszakát! ..nekem hiányzik a hóóóóó... a hatalmas pelyhek néma hullása,a talpam alatt a ropogás...az ágak fehér takarója...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr636138946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arielle77 2006.12.05. 22:36:26

szep jo estet! itt holnap este jön a Mikulas. de latom a blogomon mar jart a magyar Mikulas ;-) kösziiiiiiiiiiiiiiiiii! meglepödtem am! :-) a ho nekem is hianyzik. ha nagy hora gondolok, akkor mindig az jut eszembe amikor meg az Erfurt utcaban egyszer egesz jaratokat vajtak a boltig a hoban, mert annyi ho esett hogy nem lehetett benne közlekedni, csak a jaratokban, ahol elkotortak. emlekszem Palival leneztünk az utcara es eltüntek az autok is a ho alatt. semmi mas nem volt, csak nagy ho! de hianyzanak az ilyen igazi telek!!! mennyit szankoztunk a dombon... jo ejszakat es almodj havas-teles-hopelyhest es tünderest! pusziiiiiiiiiiiiiiiiiii

Krisszta 2006.12.05. 23:08:25

Szia Ametiszt! Nekem is nagyon hiányzik a hó, szeretem nézni, ahogy betakarja a tájat. Szép álmokat, jó éjszakát!

ametiszt 2006.12.05. 23:10:13

tegnap nehéz éjszaka volt,Pali majdnem meghalt...de túléltük...lázsokkot kapott,ami a szivére ment...a mentő nem jött,az orvos meg csak másfél óra elmúltával...hát komolyan kérdem,ha nem hozzáértő anya van mellette,mi lett volna?...már nem lenne...aztán nem tudtam elaludni,csak reggel...már nincs semmi baja szerencsére...voltunk a kardiológián,holnap röntgen van tervezve... ..és neked abban a nagy hóban volt vakbélgyanúd...és semmi nem ment,csak az orosz tankok...és akkor a K.Lacival kamionnal vittünk be a kórházba...Laci nagyon merész és vakmerő volt,de értünk mindent megtett... ...és a boltba a tankok hozták a kenyeret...legalább valami hasznáz is láttuk az oroszok ittlétének... aludj jól,jó éjtpuszi...

arielle77 2006.12.06. 10:40:55

szep jo reggelt! szegeny pali! :-( jobbulast kivanunk neki!!! a tankokra emlekszem en is meg! juj de dübörögtek amikor mentek gyakorlatozni az utcankon keresztül!!! legyen szep napotok es minel elöbb gyogyuljatok meg!!! pusziiiiiiiiiii u.i.: itt is meleg van, megyünk is setalni mindjart! kar azert, szep lenne a ho!!!

ametiszt 2006.12.06. 11:36:06

ma már jól van,lement a láza...az orvosokról való véleményem sajnos ismét nem javult...lgaz,nem szabad általánosítani,de amit ez művelt,ez felháborító...egy dolog,hogy nem tudja,hogy értek hozzá...szakértő pofával,tudálékosan csinálta itt az elképzelhetetlen legnagyobb hülyeségeket,ráadásul tele rosszindulattal ...nem voltam és nem vagyok orvos ellenes,hisz több barátom van,aki orvos...de ez...ez nem tudom mi.... miattunk ne aggódj,én meggyógyultam,és a Pali is jobban van...
süti beállítások módosítása