HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.11.22. 15:48 alfroyul

Nagyon szeretem a különbözú illatokat,mondhatnám lételemem az illatok használata úgy a lakásban,mint a testemen...ha rossz kedvem van,megvígasztal,ha fáradt vagyok frissít,reggel felébreszt,este nyugalmat hoz... Kevesen tudják,hogy a parfümök miyen összetételűek. Most nem arra a keverékre gondolok,hogy miből készült,hanem arra,hogy mi adja az illatok harmóniáját. Egy illatkompozíció számtalan illatjegyből áll, azonban az egyes alkotóelemek idővel törvényszerűen párolognak. Az uralkodó illatelemek három fő kategóriába sorolhatók az aromájuk párolgási tempója alapján. Az első benyomást keltő illatok a fejillatok, ezek a könnyed és illó aromák, amelyeket használat után harminc perccel már alig érzünk. Azonban hogy egy-egy parfüm éppen mely illatcsaládba sorolható (vagyis hogy az adott illat fűszeres, fanyar, édes, gyümölcsös stb.), döntően annak szívillatai határozzák meg, amelyek már a permetkor érezhetők, de negyedóra, húsz perc elteltével bontakoznak ki igazán. Legutoljára pedig a rögzítőillatként is funkcionáló alapillatok válnak érezhetővé, amelyek lassítják a könnyebb illatjegyek párolgását a bőrünkről. szavazásra teszem a kérdést,ti mi alapján használjátok az illatokat?

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr946139029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leonardo 2006.11.22. 16:40:57

... én a feromonom használom :-) ... nagyon jó a kép, elég rafináltul lehet tényleg el vinni Tőled. Ha ez megvolna nagyobb dpi.-ben és méretben is, szívesen venném ha elküldenéd nekem. Szép napod és estéd legyen :-)

ametiszt 2006.11.22. 16:48:14

sajnos ekkora... :-) a feromonok is negyon fontosak,de nem használhatóak minden esetben :-) kellemes estét!

Tiili 2006.11.22. 17:16:28

szia! =)) mi alapján? =SS hát ezen soha nem gondolkoztam. én csak arról tudok, hogy az édeskés illatokat szeretem :$ de ezek szerint van mélyebb tartalma is a dolognak! Pusszillak!

Blue Ocean 2006.11.22. 18:18:32

Én ötletszerűen..:-) nyomatot is adtam neki.:-)) Gyönyörű estét neked!:-) Ölellek!:-)

Tyúkanyó 2006.11.22. 18:49:31

Én is csak ötletszerűen választok és használok illatokat. Apropó, kicsit más témy: Olvastad P. Süskindtől A parfüm c. regényt? Engem nagyon megfogott. Furcsa egy írás...szeretem az ilyesmit.

Lazac 2006.11.22. 19:32:53

Nagyon szép lett a blogod!!!!! Jó ez az új háttér és tetszik az új díszítés is. Hangulatomhoz használok parfümöt, néha alkalmohoz is. Vannak kedvenceim, azokat gyakrabban használom. Imádom az illatokat! Nekem ez a mániám...parfümök..tusfürdők...testápolók. Szép estét, jó éjszakát kívánok, illatosat.:)

Ircsike 2006.11.23. 06:54:07

Valamikor regen valasztottam 1 illatot, mert azzal teljes mertekben tudtam azonosulni. Nos, ehhez ragaszkodom azota is!:) Nagyon szep az uj designe!:)

bluerose 2006.11.23. 08:19:05

Igazi női téma. Nekem egy márkából van minden évszakra. De a púder illatút szeretem igazán. Csak olyat sosem találok.

Sárkány 2006.11.23. 11:11:01

Sokáig nem viseltem el magamon parfümöt. Mindegyiktől rosszul lettem pár óra múlva. Aztán megtaláltam az igazit! S ezt bárhol és bármikor! Már attól jobb kedvem van, ha magamra fújom! Nekem önbizalmat ad! Teljesen hozzámnőtt már! A párom is imádja! Nem tudom miért, de az én illatom és kész... Az emberek kiszúrják rajtam, pedig nem árad belőlem, nem használom túl töményen. Fura! Ha megismerkedek valakivel általában az 1-4 találkozás között bizutosan rákérdeznek mi ez az illat. Amúgy én is ilyen nagy szaglászós vagyok. Illatokhoz kapcsolom az emlékeim nagyrészét. Hangulatokat.

Pudingocska 2006.11.23. 12:48:29

Én főleg a gyümölcsösebb, friss illatokat kedvelem. HA éppen nincs olyan, amit szeretek, akkor inkább nem is használok parfümöt. Ami most a szívem csücske az is egy madarinos, liliomos parfüm. De gondolkodom rajta, hogy ha lesz egy kis pénzem, és arra járok, akkor beruházok a testvéreire is, hogy hangulathoz illőbb legyen a parfüm. Nagyon vigyáznom kell, az illatokkal, mert rajtam sokkal erőteljesebbek, nehezebbek lesznek általában, mint az üvegben. Ezért is szeretem a könnyed illatokat.
süti beállítások módosítása