HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.11.18. 10:24 alfroyul

azt hiszem,nagyon nincs könnyű dolga annak,aki ma gyereket nevel...minen életkornak meg vannak a jellemző dolgai,ami komoly feladat elé állítja a szülőt és a pedagógust...az én kislányom 16 éves...értelmes,szorgalmas, szép...nem vagyok elfogult vele,tudom milyen a gyerekem... egy nyelvi tagozatos iskolába járt,ahol most 10. osztályos....tavaly előkészítős volt,év végére nyelvizsgáztak,és számítástechnika LCD vizsgát tettek,komoly követelményekkel,jó oktatási módszerekkel...elégedett voltam,mert minden egyezett az én fogalmaimmal az iskoláról...a lányom nem egy pedál gyerek,de okos...napi 3-4 ötössel jött haza...kb. négy hete változott a helyzet...a mindig mosolygós,jó kedvű kislányom teljesen bezárkózott,nem tudott enni,aludni...tanulni...láttam,hogy valami bántja...és kezdte mondogatni,hogy nem akar oda járni iskolába...erre én megkérdeztem,miért...mivel semmi konkrétumot nem mondott,csak hogy nem...erre azt válaszoltam,meg kell tanulni a konfliktusokat kezelni,mindenféle embert el kell tudni viselni... a helyzet azonban egyre romlott..fájt a gyomra,a szive...és továbbra sem tudott aludni... szerdán aztán kiborult a bili...ezért is tűntem el egy kicsit innen,mert vele voltam... kiderült,hogy a hajdan volt jó közösség teljesen megbomlott,és van pár gyerek,aki elképzelhetetlen agresszív módon terrorizálja a többit,így a lányomat is...fél tőlük,megalázottnak érzi magát köztük,és nem tudnak védekezni ellenük...szerdán volt egy hatalmas verekedés.mert az egyik kislány barátja oda ment az iskola elé,és elkapta az egyik agresszív bántalmazót,összeverekedtek...a lányom sírva jött haza... megfenyegették őket,hogy ,,ha másnap be mernek menni az iskolába,kidobják őket az ablakon"....az osztályterem a 4. emeleten van... én csütörtökön nem engedtem iskolába,mert belázasodott...akkor még erről a kidobásról nem tudtam...a többi megfenyegetett nem ment iskolába,ellógtak,otthonról eljöttek,és nem mertek bemenni ....aztán két barátnő átjött hozzánk,és elmondtak mindent...hogy ez már fél éve tart így,az osztályfőnöknek hiába szóltak,nem csinált semmit...na...én már itt kiakadtam...beszéltem az osztályfőnökkel...azon kívül,hogy a gyerekek újabb fenyegetést kaptak ,nem történt semmi,senkit nem vontak felelősségre...mi több!!! az egyik lány felhívott engem este negyed 12-kor,hogy hogyan mertem én felhívni az aosztályfőnököt...pontosabban az ő szavaival élve,mit keverem és a szart... helyretettem a lánykát...de! milyen világ ez??? tudom,mindennek tudom a pontos magyarázatát,most nem is helyzetelemzést szeretnék itt tartani...de most nagyon elképedtem,és valahogy a tehetetlenséget érzem... mert mi a fenét csinálhatok én,mint szülő.hogy megvédjem a gyerekem??? és miért nem tesz semmit az iskola??? hát...én tegnap kivettem onnan a lányomat,és még másik két kislányt is a szülei azonnal... nem fogom a gyerekemre kényszeríteni ,hogy oda kelljen mennie,ahol fél,ahol rosszul érzi magát... tehát hétfőn új iskola...ami csak a gyereknek új,nekem nem,az egyik gyerekem oda járt középiskolába...így mindenkit ismerek,mondhatni baráti kapcsolatban állok velük... háááát...ez nyomta a lelkemet,de nagyon az utóbbi napokban... de végra ma éjjel nyugtató nélkül aludt el a lányom a saját ágyában...és ez a helyzet ismeretében a legjobb,ami történhetett...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr566139065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kakaóscsigás 2006.11.18. 12:57:06

édes jó istenem! elképedve olvastam a soraidat! egyszerűen nem jutok szóhoz. nem értem, hogy hogy fordulhat ez elő egyáltalán???? az iskolaigazgatóhoz nem mentél be? hátha ő tudott voln atenni valamit! nagyon sajnálom, és a kislányodnak sok szerencsét kívánok az új iskolában! remélem, sokkal jobban fogja ott érezni magát! puszi

kakaóscsigás 2006.11.18. 13:00:04

nem értem, még mindig itt vagyok, újra és újra elolvastam, amit írtál. miért nem csinált az iskola semmit??? minimum annyi, hogy kivágják azokat a gyerekeket az iskolából. még ilyet megengedni ma Magyarországon... teljesen kiakadtam. valóban, ez volt a legjobb, hogy kivetted onnan!

Blue Ocean 2006.11.18. 14:22:38

Eszméleteln!!!Az ember esze megáll hogy mik történnek.:-(( Nyugalmas,boldog napokat kivánok az uj iskolában a kislányodnak! Ölellek!

mozart 2006.11.18. 14:25:22

Ez elképesztő! Nem értem, hogy azoknak a gyereknek, miért van több joguk, akik fenyegetnek. Mert több van nekik, senki nem mer ellenük fellépni, sőt talán még meg is dicsérik őket! A többieknek nincs joguk békében nyugalomban élni? Most az iskola elvesztett néhány jóképességű embert, azok miatt, akik biztos nem fogják a jó hírét vinni az iskolának soha! Miért jó ez az iskola vezetőinek?:O
süti beállítások módosítása