HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.11.09. 22:37 alfroyul

...ez is meg volt... sokáig dolgoztam..kicsit rendszertelenül ment a dolog... délután elkészítettem mindent...caribi vacsorát rendelt az ünnepelt...így hát az csináltam...kávés hús...gyümölcsös rizzsel,flambírozott banánnal...csokitorta...teljes siker,minden elfogyott :-) amikor mindennel készen voltam,még jött egy beteg,akit el kellett látnom,igaz,ez váratlan,nem tervezett dolog volt...aztán jöttek a vendégek...az előbb álltunk fel az asztaltól,és távozott mindenki...már a konyhát is összerámoltam...és most hulla fáradt vagyok... de a kislányom boldog volt,minden ajándéknak örült...végülis jóóóól telt a nap ...és nagyon csendben,hogy senki ne hallja,nektek megsúgom,hogy holnapra elkértem az iskolából,mert ezt minden évben megteszem,hogy a születésnapján nem kell mennie iskolába...sajnos nekem a holnapi premier miatt sok munkám lesz,de a maradék időben beülünk kedvenc teaházunkba,aztán meg egy kis csavargást,lógást terveztünk kettesben...

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr596139129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2006.11.10. 05:45:38

Nagyon jól hangzik...biztosan nagy örömet okozol neki ezzel. A teaház nekem is egyik kedvenc helyem. Ölellek

Ircsike 2006.11.10. 06:27:03

Elkepzeltem, hogy milyen szep lehetett minden!:) Meg nem voltam Magyarorszagon soha teahazban csak "kinn", de majd potolom!:)

ametiszt 2006.11.10. 07:11:29

Ircsike! itt van egy isteni tea ház...ahol kedvencem a répatorta (szabadon nyuszika után) és az okawango tea...amiből itthon is van mindig...

Selene 2006.11.10. 07:32:58

Milyen harmonikus! - Legyen csodaszép napotok, Drága ametiszt... :)

ametiszt 2006.11.10. 07:36:58

szia Selene! kár,hogy olyan mesze vagy...téged is vinnélek a mai csavargós napra...Lucával biztosan jól kijönnétek...nem vesznétek össze a répatortán :-) millió puszi és ölelés neked! légy ma jó kedvű!

bluerose 2006.11.10. 08:42:46

Jó reggelt! De aranyos vagy, hogy így kényezteted! Biztos nagyon boldog lesz!

ametiszt 2006.11.10. 11:08:47

rose drágám...én ezt nem tartom kényeztetésnek...a gyereknek is lehet néha szabadnapja...és miért ne lehetne ez a szülinapján? jól tanul,szorgalmas,ha egy napot nem megy iskolába,nem dől össze a világ... teaházba máskor is szoktunk menni...ez ilyen őszi-téli elfoglaltság...egy nagy séta után beülünk melegedni...lánykodunk...ezt így hívjuk...és akkor Palkót nem visszük magunkkal...tényleg lánykodunk...minden pletykát megbeszélünk,pontosan tudom,ki kibe szerelmes az iskolában,és ki hülye és ki nem... :-)
süti beállítások módosítása