HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.07.22. 09:05 alfroyul

jó reggelt,mosolygós ébredést....a tegnap délutáni véghőmérséklet itt a belvárosban 42 fok volt...és ma is hasonló várható...igyekszem mindent délelőtt megcsinálni,hogy délután már mozdulni se kelljen...tervezem a Duna meglátogatását....jóóóó lenne...legyen szép napunk,és jó hétvégét mindenkinek!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr276139872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krizo 2006.07.22. 09:17:07

Én is úszok a bokros teendőkben. Mennyivel jobb a nőknek, semmi dolguk, csak pancsolnak. Bezzeg nekünk férfiaknak itt a főzés, takarítás, mosás, stb. Este pedig futkározunk, mint majom a zsiráf nyakán, mert jön az ukász: most csókolj, most szeress, ececera cecera...

ametiszt 2006.07.22. 09:28:04

óóó szegény krizo...ilyen sanyarú sorsod lenne...parancsra kell csókolnod...szeretned...én meg nem azt írtam,hogy semmi dolgom,hanem azt,hogy mindent megcsinálok délelőtt,amíg nincs kánikula...hát ez a minden: bevásárlás,piac...főzés mára ebéd,vacsora,főzés holnapra,mert ugye a húslevesnek érni kell holnapra...tortasütés...mellette mosás,némi vasalás.majd ha ezekkel végeztem,akkor felmosok mindent...a héten már teljes abalkpucolásos nagytakarítást rendeztem...na...hát szegény férfiak...a nőknek semmi dolguk...hát pont ez az...hogy ez nekünk semmi,mert megszokott dolog,és én képes vagyok ezek után nem parancsszóra szeretni...csókolni...csak legyen kit...

Blue Ocean 2006.07.22. 11:18:26

Hát ahhoz parancsszó..........az bizony nem kellene.....................
süti beállítások módosítása