HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.07.08. 18:16 alfroyul

mikor már velem leszel csak ülünk a tűznél, fogom a kezed, ujjaid buja játékát csitítom csendben s, nézem a képet, az egészet mit szavaid festettek lelkem farostlemezén. egységet és ígéretet valóságot és könnyeket mosolygó reményt, s, látni fogom mivé tettél, hogyan csiszoltad gyémánttá konok magányom. rád nézek majd csókolom lehunyt szemed lángokkal ölellek s, a képet a farostlemezen tűzbe vetem. mert hagyom, elhamvadjon eddigi életem. te így maradsz velem. oltár és kereszt nélkül de szentségben áldottá téve a felkelő napot a pogány hétköznapok átkos csendjét. valahogy nagyon elromlott a kedvem...újra be kellett írnom az önmagamnak tett ígéretem,mert a benne lévő gondolatok talán segítenek áthidalni az időt és távolságot...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr906140068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2006.07.08. 18:37:24

Azt hiszem ebbe a tűzbe beledobnék pár történést.... Ugye nem baj hogy feltettem a haiku-t? Köszönöm hogy megirtad!Élmémy volt! Szeretethegyek neked!

ametiszt 2006.07.08. 18:47:55

dobálj csak bármit,mit szíved diktál...én is épp hajigálok... dehogy baj,örülök,hogy tetszik bármit feltehetsz,ami hozzád is közel áll,vagy úgy érzed,éppen abban a pillanatban téged kifejez... azt hiszem,igazán ezt mindenki magának írja,a saját naplónk,a saját érzédeinkkel...hogy belekotyogunk egymáshoz?szeretettel tesszük...de eredendően ezek a blogok naplók...én így tekintem az enyémet,igaz,csak versekkel,képekkel,néha prózával is,de önmagamat adom benne...ha úgy érzed,rólad is szól valami,tedd oda örök emléknek magadhoz... puszillak

Blue Ocean 2006.07.08. 18:56:09

Köszönöm! Tudod én elsősorban nem magamnak irom...inkább magamért a helyes szó. Mert ha nem lenne akkor Ti sem lennétek,és akkor én valahol nagyon nagyon mélyen magamba zuhanva leledzenék... Igy tulajdonképpen a Tiétek amit csinálok... De köszönöm minden egyes sorodat... Ölellek..

ametiszt 2006.07.08. 19:01:53

ez is igaz...magamért is írom én is...de magamnak is...biztonságnak,segítségnek,korlátnak...emléknek...és persze örülök a barátságoknak...itt mi hasonlóan érzünkés gondolunk,szavak nélkül is értjük a másikat,és ez jó

Blue Ocean 2006.07.08. 19:04:17

Igen....ez igy van.... Gyönyörű estét neked!:-))

Blue Ocean 2006.07.08. 19:51:00

KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!

ametiszt 2006.07.08. 19:55:54

ölellek,és tudd,ha kell,megtalálsz amint látod,véletlenek nincsenek

Blue Ocean 2006.07.08. 20:01:37

Hát nincsenek...a szálak találkoznak........ Azt hiszem viszamegyek a lányommal a városba. Nem akaroim hogy egyedül menjen.. Puszillak!
süti beállítások módosítása