HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.05.14. 21:33 alfroyul

itt a szavazás eredménye:
Mi a véleményed az internetes szerelemről?
Biztos létezik, de én nem mennék bele. 1 (4%)

Szerintem hülyeség, nincs jövője. 2 (7%)

Szerintem létezik és van jövője. 1 (4%)

Már volt részem benne, így tudom, hogy létezik. 4 (15%)

nagy élmény volt,és nagy csalódás 2 (7%)

így találtam meg a párom 1 (4%)

csak a vágyainkat vetítjük a másikra,a valóság más 8 (30%)

lehangoló a találkozás 0 (0%)

ez csak egy játék,szórakozás 1 (4%)

a szerelemhez kevés ,mert nincs személyes jelenlét 7 (26%)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr686140647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Selene 2006.05.14. 22:38:23

Én egyszer szerelmes lettem valakibe, akit sohasem láttam, csak kleveleket váltottunk...nagyon megbántam később...soha nem láttam életben s még csak a hangját sem hallottam. Mégis imádtam Őt...talán még mindig élnek bennem az érzések, hiába harcolok ellene.. Pedig muszáj elfelednem. De...nem könnyű...mert ha megszeretek Valakit..:-((( ...én ilyen vagyok...javíthatatlan.

ametiszt 2006.05.14. 22:42:21

ebbe a hibába én is beleestem...minden szavát elhittem...kár volt...azt hiszem ,nem is őt szerettem,csak azt,akinek látni szerettem volna...a valóság azonban nagyon más volt...csak szerepet játszott,valójában egy gyáva féreg...ma már ez a véleményem róla...kár...

Lazac 2006.05.15. 08:51:46

Én eddig csak kétszer voltam/vagyok így. Az első is csodálatos volt, és amíg tartott imádtam, amióta vég lett a barátom, és már 1,5 éve tart így is a kapcsolatunk. A másodikban jelenleg is benne vagyok, és eddig őrült jó, az egyetlen zavaró momentum a távolság, de igyekszünk áthidalni.:) Szóval nekem csak jó véleményem van, mert még eddig nem csalódtam benne.:)

ametiszt 2006.05.15. 10:44:56

amíg a kapcsolat tartott,adddig csodás volt...de mi sosem találkoztunk,csak írásban és telefonon...aztán amikor elhatároztam,hogy lemegyek,és megnézem magamnak ezt a pasit...na...akkor mindenféle trükköt bevetett,csak nehogy oda menjek...igazán csak egy lelki kapocs volt,amiben olyannak mutathatta magát,amilyen szeretett volna lenni...én meg őszinte voltam...ezért volt csalódás...maga a netes szerelem az szép volt,csak nem realizálódott,ezért fájt,amikor rájöttem ,mi folyik a háttérben...egy évig tartott...nekem örökre elég is volt belőle...de ismerkedni lehet így,csak akkor minél előbb szükséges a személyes találkozás is,különben csak a vágyainkat vetítjük a másikra...

Lazac 2006.05.16. 13:21:35

Igaz minden szavad ametiszt. Nekem szerencsém volt, mert mindkettő pasival kb. 1 hónapon belül találkoztam, és mint mondtam nem egy éjszakás kalad lett belőle. Sőt, az első 8 hónapig tartott, és már azóta 1,5 éve a barátság, heti telefonokkal, néha személyes találkozókkal, mert ő is messze lakik tőlem. A másik még mindig tart, minden hétvégén együtt vagyunk, és bár megbeszéltük nem tarthat örökké, mert a körülmények nem olyanok, mégis amíg tart, addig legyen csodaszép és gyönyörű. Én nekem az, remélem neki is, hsizen alig várja a péntek délutánokat, amikor találkozunk, és vasárnapig együtt vagyunk :) Szeretem nagyon!

ametiszt 2006.05.16. 19:51:24

örülök a boldogságodnak...ölellek
süti beállítások módosítása