HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.04.28. 07:35 alfroyul

Ne kívándd, hogy játszam a nőt, aki jólnevelt. Ne kívándd, hogy tudjam, a módit, s az illemet. E példás, kis udvartöltelék, az már nem én lennék! Ha repít a trapéz, ha elbír a vékony jég. A szeszély, a veszély, az csodás, az álomszép. De értsd meg, ha nem kockáztatnék, már nem én lennék! Ha óvnál a bajtól, épp az lesz a baj, hogy nyűg lesz csak rajtam a lét! Mint sólyom, úgy szállok majd más táj felé, ha béklyóz a kényszerűség! Ha leszól egy csillag, ha elhív, én elmegyek. A világ, a hazám, a felhők, a mesterek. Ha tudást csak könyvekből vennék az már nem én lennék! És taszít, ha tolong, sok kegyenc sok esdeklő, És riaszt, ha les rám, És öröm, ha egy sem jő' Kit nem bánt e barbár csőcselék, Az már nem én lennék! És elveszthetsz, hidd el, ha börtönbe zársz. A fészkedből elszállok én. Hogy megtarthass, az kell, hogy hadd higgyem már, az élet, mit élek, enyém! Egy társ kell, egy barát, ki megvéd, ki átölel, ki megért és segít, ha vígasz vagy tréfa kell. De hagyja, hogy éljek, szabadon, mint a lélek, mert így vagyok csak én! Csak én!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr546140814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluerose 2006.04.28. 07:59:17

Jó reggelt! Nagyon szívemből beszél ez a vers!

ametiszt 2006.04.28. 10:09:30

szia...enyémből is...azt hiszem,mindannyian erre vágyunk...

luna 2006.04.28. 10:58:02

:) egyszer olvastam már valahol, akkor is tetszett, de így másodjára meginkább.. szep napot:)

ametiszt 2006.04.28. 13:45:25

hááát...azt hiszem,ez egy dal szövege,sajnos nem ismerem a dallamot...ma tette be a fórumomba egyik barátnőm a zsötem bár című topicba,ahol nosztalgiázni szoktunk,és régi dalszövegeket gyűjtünk...
süti beállítások módosítása