HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.03.31. 23:20 alfroyul

Vallomás Előbb lépnek el a hegyek, előbb szólnak rád a kövek, előbb megy vissza a folyó, mint téged elér egy szó. Előbb téved el egy madár, mint még egyszer az, ki végre rád talál. Az vagy nekem, mint földnek az ég. Az vagy nekem, mint égnek a kék. Az vagy nekem, mint télnek a hó. Az vagy nekem, mint csendnek a szó. Előbb fagynak meg a szavak, előbb csalhatod meg magad, előbb felejted el neved, mint elengedném két kezed. Előbb ne lássam az eget, minthogy elfordítot tőlem léptedet. Az vagy nekem, mint földnek az ég. Az vagy nekem, mint égnek a kék. Az vagy nekem, mint télnek a hó. Az vagy nekem, mint csendnek a szó. Az vagy nekem, mint földnek az ég. Az vagy nekem, mint égnek a kék. Az vagy nekem, mint télnek a hó. Az vagy nekem, mint csendnek a szó. Az vagy nekem, mint földnek az ég. Az vagy nekem, mint égnek a kék. Az vagy nekem, mint télnek a hó. Az vagy nekem, mint csendnek a szó

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr386141021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2006.04.01. 08:27:21

Nagyon szép... Gyönyörű perceket neked mára!:)

Blue Ocean 2006.04.01. 19:05:45

Varázslatosan szép estét Neked!:))

ametiszt 2006.04.01. 19:22:55

szia Blue! ma nem tudtam előbb jönni,és most látom,eltűnt a képem fele...felteszem újra... gyönyörű estét,kellemes pihenést Neked!
süti beállítások módosítása