HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

enyém a végtelen

2006.02.04. 18:50 alfroyul

A késő délutáni sötétségben egy fának dőlve állok...
Megint, és újra.
Kérdések, és ki nem mondott gondolatok.

Sötét hajamat a hó lepi, arcát az arcomba képzeli. Felettem a félelmetes szétrepedt egek, szememben kristálytűzben égő hegyek.

Körülöttem vidám csivitelő gyermekek, akik élvezik a tél puha fehérségét, kipirult arccal szaladgálnak körülöttem. Ők még nem értik, nem érthetik, hogy a jövőm bizonytalan, elveszett a múltam, és vele vesztem én is...
Arcomat és kabátomat belepi a hó, s a közeledő éjszakában egy csillag ragyog az öreg Hold égi szemében, hogy fátyolos éjjeli fényként omoljon alá dideregve. Reszket a járda, reszket a lábnyom, reszketek én is... megérintett a tél keze... behatolt ruhám és a bőröm alá, csontjaimat égeti, perzseli...

Arcomon nincs mosoly, csak kővé dermedt ráncok, a gyertya lángja nem ég, szívem alig dobog, az idő ujjaim közt; pereg, mint a homok. A földet, gyémántfényű hótakaró lepi el, és a harangok halk dalát, messze viszi a szél...

Letérdelek, s meztelen ujjaim megérintik az egyre magasodó fehér takarót, mellyel lassan eggyé válok, egy alaktalan tömeggé... még érzem, ahogy megolvad a gyémántfényű ragyogás rajta, még érzékelem hideg, jeges érintését, még...

...az éjszakai sötétségben a hóban fekve várok... Szemem előtt milliárdnyi csillagábra jeges fényével... kristályélű csoda alakzatok érintése az arcomon, mely lassan belep, elfed, jótékonyan betakar...

Most a saját utamat járom, nem szégyellem azt, hogy ki vagyok, mert én így is önmagam vagyok! Így élek igazán szabadon... hát repülök, oda ahol nincs tér és határ...


Enyém lett a végtelen...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr446141360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása