HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2005.12.20. 11:27 alfroyul

Szép Kedvesem, Ha elnézel a távolba, a hóban mindent meglátsz, ami fontos és szükséges, mert abban minden egyesül és minden visszatükröződik. Tisztán, mint a hó, mert belőle származik és Hozzád talál. Ha egy csepp leesik az égből, útközben hópehellyé válik és kedves arcodon hűs sugárrá olvad, az én voltam puhán, tisztán és fehéren, mint a szentek és az angyalok, akik csak jót tudnak tenni, akik tudnak szépen énekelni, hogy aki hallja, boldog legyen. Az én énekem a sorok, amelyek Neked üzennek az érzések, melyeknek nem szükséges távolság, hogy Hozzád eljussanak, a csók, melyet én adok Neked, ha szép kezed homlokodhoz érinted. A hó én vagyok és Te vagy a hó mi vagyunk az esőcsepp mi vagyunk a sarjadó fűszál mi vagyunk az édes gyümölcs mi vagyunk az avar mi vagyunk a világ mi vagyunk egymásnak magunknak nekünk értünk általunk örökké... szép hó, kedves hó melegbarna szemű tó piros arcok, pajkos mosoly Szép Kedvesem, ne légy komoly szép hó, kedves hó az élet játék s játszani jó játsszunk hát, amíg lehet ne számoljuk a perceket szép hó, kedves hó... szép hó, kedves hó... szép hó, kedves hó... [őry istván]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr686141560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása