HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2005.11.04. 21:10 alfroyul

Vigyél el Látod, drágám az éjszaka egy nagy folyó Partján titkom a füledbe suttogom Itt vagyok, csak veled Míg a hajnal ránk talál Vigyél el engem is az álmodba, ha indulnál Képzeld, felkap egy bűvös fénysugár Elrepít messze, oda hol semmi nincsen már Csend van, nagy csend, én meg itt várok rád Vigyél el engem is az álmodba, ha indulnál Vigyél el, ha indulnál Minden álom egyszer véget ér De hidd el, újat hoz majd az esti szél Fázok, kérlek, erősen ölelj át Vigyél el engem is az álmodba, ha indulnál Vigyél el, ha indulnál

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr616141692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása