HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

az én Valentinom

2010.02.13. 19:45 alfroyul

Tőlem még mindig távol áll ez az ünnep. Valahogy olyan idegen.

Olyan mű,mint a nőnap.

Azzal kapcsolatban azt gondolom,szeretnék az év minden napján nő lenni,anya,feleség,jó szerető...mikor mi...

..és az év minden napján szeretnék magamból adni egy darabot,amitől mindketten többek leszünk,és viszont is így kívánom...

ez tartja életben a szerelmet...

A Valentin nap is ilyen.

A kedves minden napon legyen kedves.

Bár majd csak holnap lesz a napja,mi már ma megajándékoztuk egymást.

Gyűjtöm az apró tündéreket,ezért kaptam pár darabot.

Mindegyik egyedi készítésű,számozott,porcelán gyönyörűség.

Fel lehet akasztani őket,10 cm magasak.

Köszönöm,örülök neki

És mi volt az én ajándékom?

Nem mondható tipikus Valentin napi piros szivecskés csodának.

Mivel a férjem dohányzik, magam készítettem neki cigiket.

Amik (szerintem) nem büdösek,nem erősek...sőt...kimondottan kellemes az illatuk.Tegnap gyártottam két doboznyit,ami hétfő estig lesz elég.

Úgy tűnik,elég lesz három naponta gyártani.

Tegnap már egészen gyorsan ment a dolog,közben jót beszélgettünk,rengeteget nevettünk.

Még meggyújtom a mécsest és

következik a Valentin napi vacsora...

4 komment

Címkék: homokóra

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr526136380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

márvány 2010.02.14. 17:43:34

igazad van, ez olyan kommerzes ünnep, valaki kitalalta h ma ünnepeljük a szerelmeseket... bar egyetertek veled, azert megis örülök ha rozsakat kapok es reggelivel var O. (na jo, a reggelit azt mindig ö csinalja ha nala vagyok, en meg neki ha ö van nalam)

márvány 2010.02.14. 17:44:11

z=c, mindig elirom... bocs! *elpirulsmiley*

ametiszt 2010.02.17. 09:47:26

Még nem volt rá időm,de a menüt leírom majd a tuttifitt oldalon.

margit2 2010.02.18. 21:44:33

Én is így vagyok vele, akár a nőnappal... nekem egyik sincs... Valóban olyan erőltetett... nem igazi...
süti beállítások módosítása