HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

55.

2010.01.17. 11:52 alfroyul

Egy nagyon kedves barátom lett ma 55 esztendős.

Sok mindent megéltünk mi együtt, volt benne zivatar és szivárvány.

De az élet ilyen,és mi elfogadtuk egymást olyannak,amilyenek vagyunk.

Jó,hogy áll mellettem valaki, aki sallangoktól mentesen képes tükrömmé válni.

Én pedig vagyok az ő tükre.

Boldog születésnapot kívánok !

14 komment

Címkék: emlékező

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr246136445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bird 2010.01.17. 14:05:16

Köszönöm! Tudom,hogy sok zivatar okozója voltam,és te ezeket szeretettel és türelemmel kezelted. Szeretném,ha inkább a szivárványokra emlékezhetnénk!

Blue Ocean 2010.01.17. 14:13:51

Kedves bird! Én is csatlakoznék ismeretlenül is. Boldog szülinapot! Drága Ametiszt! Ölellek!

kata... 2010.01.17. 18:59:01

Boldog születésnapot az ünnepeltnek!!:)

Ilona 2010.01.17. 22:45:28

Sok örömet, boldogságot kivánok én is a kedves barátodnak!

operablog 2010.01.18. 22:49:53

szia anyu! off-os lesz: nehari, de atvittem a violint a blogspotra.annyira idegesit itt a sablon, meg hogy nincs cimke. remelem nem baj!!! es remelem az uj helye es ruhaja tetszeni fog!!! szivesen irom tovabb, de inkabb az uj helyen. sok puszi es megegyszer ne hari!!!!!!!!panni

ametiszt 2010.01.19. 00:31:06

Nincs semmi baj. A blogol egyre inkább nem úgy működik,ahogyan kellene. Megértem,hogy bosszant. Szép lett a másik.

Ilona 2010.01.19. 11:49:01

Megnéztem az operablogot. Nagyon szép. A színe különösen. Sajnos, nem nagyon kedvelem az operát. Azért jónak tartom, hogy van ilyen is.

operablog 2010.01.20. 12:49:15

szia Ilona! örülök hogy tetszik :) regebben en sem rajongtam tulzottan az operakert, csak ugy a sima komolyzenet kedveltem. most a baratomon keresztül sok elöadasra be tudok menni, igy megismertem nehany darabot az elözö evben. Igy mas, cd-n en is csak bizonyos darabokat tudok vegighallgatni.;)

Ilona 2010.01.21. 13:24:09

:) Néhány örökzöld áriákat én is ismerek, de színházi elöadást nem tudok végigülni, mert nem értem. De én mindig becsültem, akik ezt értik és élvezik. Úgy gondolom, a zenevilág egyik legmagasabb foka az opera és nagyon jó, ha van valaki, aki ebben a világban eligazít. Nekem az énektanárunk volt ilyen a gimiben. Szenvedéllyel magyarázott és énekelt, mindenkit magával ragadott. Nagyon régen volt.

operablog 2010.01.22. 13:36:24

:) szia Ilona! en is csak azert értem amit énekelnek, mert ki van írva a fordítas a színpad fölé :) de ez szerintem már Pesten is így van, vagy nem?

ametiszt 2010.01.22. 14:51:03

:-) hát lehet,hogy Pesten így van,Ilona is abban az országban van,ahol te :-) Új rendezői technika,hogy bizonyos szövegeket,amik segítik a darab megértését,ahhoz infót adnak,kiírnak a háttérben,vagy kivetítenek külön valahova,akár egy monitorra,vagy több monitorra. Ilyen volt nálunk a Turandotban,pl monitorokon láttuk a Turandot kegyeiért küzdő,később lefejezett hercegeket. (Pimpi,Kszel Attila,Pörneci Attila , Vándor Attila) Vagy a balettban a Chaplin előadáson a bombázó repülőket,és sok minden mást. Én nem írnám ki a szöveget,mert zavarja a színpadi élményt,hogy másra kell figyelni. Helyette inkább a jegy mellé adnék a nézők kezébe egy kis ismertetőt a darabról,zenei környezetéről,és persze a történetét is leírnám. Így már csak a színpadra kell koncentrálni,ahol sokszor fontos egy egészen apró mozdulat,szemkontaktus, ami kell a megértéshez,de esetleg nem látod,mert a kivetített szöveget figyeled. :-)Na jó...színházi rendezőként visszavonulok...:-)

panni 2010.01.22. 18:28:27

ez igaz. viszont ha nincs kiirva a szöveg, akkor meg nem ertem. ha Ilona is itt van, akkor naluk is biztosan ki van irva. a nemet nincs kiirva, csak az olasz meg a francia. nekem igy jobb. persze az enhelyzetem kicsit mas, mert ami tetszik azt annyiszor nezem meg, ahanyszor akarom, igy masodszorra mar nem kell annyira figyelni a szöveget, harmadszorra meg mar nem is olvasom csak nezem a szinpadot. persze en sem fizetnek egy darabert haromszor...

ametiszt 2010.01.23. 00:17:25

Ez egy speciális helyzet,én is így voltam a mi színházunkkal,annyiszor láttam egy darabot,ahányszor csak akartam. Így módom volt olyasmit is észrevenni,amit első néhány előadáson még nem,de ehhez sokszor kell látni valamit. Az átlag néző egyszer lát egy előadást. Ami nagyon tetszik,mint anno a musicalek,azt esetleg többször.

Ilona 2010.01.23. 10:00:24

Az én helyzetem speciális, nagyotthallóként kivánom a feliratozást. A hallássérültek nevében is bátran kijelenthetem, hogy üdözítö. Emlékszem a hatvanas években a francia sanzonokat éppen azért szerettem meg, mert feliratozták és értettem, ami nekem nagyon fontos volt. Ez a gyakorlat mára elmaradt. Kicsit írónikus a mostani technikai állapotban. Hiába tettek panaszt a tv társaságoknál. Egyedül a németek veszik komolyan. Viszont ezt nagy örömmel olvastam, hogy színházban feliratoznak. Csodálatos dolog.
süti beállítások módosítása