HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

hidakat építek

2010.01.05. 11:07 alfroyul

Mindig törekedtem arra, hogy hidakat építsek a sok-sok igaznak vélt elmélet, gondolat között. Aztán azzal nyugtattam magam, hogy elég az, ha van egy belső megérzésem, bizonyosságom arra vonatkozóan, hogy nekem mi az utam, és hitelesen élem azt.

Amúgy is annyi az elméletalkotó, magyarázó, értelmező...

Talán inkább csak élni kell,figyelve a világ jelzéseire.Bengedni,elfogadni azt,ami hozzánk tartozik,amit a hitünk enged.

Mert ha nem tudjuk világosan megfogalmazni, hogy miben hiszünk, kik vagyunk, mi az életcélunk , ez azt jelenti, hogy hiányos az ismeretünk, ami feltételezi a sötétséget, zavart bennünk, s ez ellentmondásos megnyilvánulásokat (életet) eredményez.

Ki vagyok? Honnan jöttem? Hová megyek? Miért vagyok a Földön?
Kérdések, melyek nem hallgatnak el.

Nincs fontosabb önmagam megtalálásánál.

Semmi sem írhatja fölül. Család, karrier... semmi.

Minden bennünk van, mindenben benne vagyunk.

A külső bohózat jelentősége eltörpül, ha úton vagyunk. Azon, ami befele vezet. Aki bárminek az okát magán kívül keresi, téved.
Van időd odafigyelni arra, hogy mit mesél a lelked?

Az önismeret legnagyobb akadálya, hogy azt hisszük, tudjuk, hogy mi a jó és mi a rossz.

Gondolkodás által nem megérthető az élet.

De van egy Tudás, ami mindannyiunk számára hozzáférhető...mert bennünk van. Kérdezni kell, elindulni.

Mindig van valaki vagy valami, ami továbbvezet...

3 komment

Címkék: egy tea csésze mellé

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr206136467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2010.01.05. 13:43:31

Van időd odafigyelni arra, hogy mit mesél a lelked?...- kérdezed és elgondolkodtam. Emlékezem. A gyerekkoromra is, mikor eszméltem rá, hogy létezem, hogy lelkem van? Tulajdonképpen mindig van idönk, ha végre eldölünk napi teendöink után. De ez sem igaz, mert munkavégzés közben is mindig beszélgetek magammal. Szóval úgy gondolom, a lelkünk szorosan bennünk van, elszakíthatatlanul valahol a szívem és az agyam között. Ez tart életben. Az érzés, (megérzés, átélt tapasztalatok) és a gondolkodás. Ennélfogva mindig figyelem vagy ö figyel rám? Azonban életünket sokkal több minden befolyásolja, minthogy csak egyszerüen éljünk, ahogy írod is: "Talán inkább csak élni kell,figyelve a világ jelzéseire.Bengedni,elfogadni azt,ami hozzánk tartozik,amit a hitünk enged." Igen, jó lenne így élni, ha hagynának úgy élni, ha engedik. Kicsit pesszimista vagyok, a világ nem erre halad. Talán, mert túlságosan is figyelem?...nem tudom.

ametiszt 2010.01.05. 19:38:51

A posthoz tartozó rosszindulatú bejegyzéseket és az azokra adott válaszaimat töröltem. Én nem szeretk veszekedni,senkit nem zaklatok,joggal várom el,hogy engem is békén hagyjanak. Ha valakinek nem tetszik az oldal,nem kell idekattintani,van még bőven,több ezer jobbnál jobb blog. Tessék talán a toplistásokból válogatni !

csillagvíz 2010.01.06. 18:58:25

huhh, látod ezért szeretlek, ezért szeretm a blogodat olvasni!Mert ezek a gondolatok már bennem is sokszor megfogalmazódtak. D enéha olyan nehéz átlátni a dolgokat. Most is olyan helyzetben vagyok, amihez idő kell! Az eszem már tudja mi jön, de a szívem még nem engedte el! Puszillak:)
süti beállítások módosítása