HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

emlék

2009.12.15. 20:27 alfroyul

9 komment

Címkék: emlékező

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr626136498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2009.12.16. 06:50:52

En is ugy gondolom, hogy a papok inkabb tanitasokkal, mint kockahassal kapcsolodjanak a hivekhez.......... Legyen naguon szep, oromteli a napod!:-)

Ilona 2009.12.16. 07:56:06

Ezen most meglepödtem. Nagyon. Késö este láttam ugyanis már öket, de nem volt hozzá kommentár. Azt gondoltam, mekkora ízmaik vannak, némelyiknek túlságosan is. Engem inkább az arcuk érdekelt, a kisugárzásuk. Nem gondoltam volna, hogy papok lennének. De tényleg, miért is nem papi ruhában fotózták pl. vetközés közben?...van olyan szexis, nem? :))) Úgy látszik, a katolikus egyházat is elfogta az általuk is mélyen elitélt kalmárszellem, a pénzimádat...majd jön Jézus és szétcsap köztük felháborodva, hogy mit csinálnak Isten templomával, mint a filmekben láttam...ha él valahol ilyen Jézus.

ametiszt 2009.12.16. 09:02:23

Megtévedtél Ilona. A slidon velencei gondolások vannak.Akik vetkőznek itt,nem papok,ők gondolások. A képek szintén egy naptárból valók,amit azon az oldalon találtam,ahol a papos képek vannak. Ha rákattintasz a szövegben található két aláhúzott linkre,akkor előjön a papos naptár és a casting,a válogatás,hogy kik kerüljenek rá az idei naptár oldalaira. A kalmár szellem mellett is sajnos másról is szó van. Arról,hogy egyre kevesebb híve van az egyháznak. Ez a naptár amolyan kedvcsináló is egyben. Mindjárt "kettő az egyben". és én ezek akadtam ki , hogy idejutott az egyház,hogy az ügy érdekében bedobja a testiséget is. Ha nem így lenne,valami más lenne a képeken,mondjuk római templombelsők szépen fotózva,vagy természeti képek bibliai idézetekkel. Vagy akár papok, akik kiválóan dolgoznak és köztiszteletnek örvendenek. És részemről azzal sincs baj,hogy kinek milyen szexuális fantáziái,játékai vannak. De hogy ehhez maga az egyház ad némi segítséget...hát ez az,ami álszent dolog. Sajnos ezzel ismét bebizonyosodott előttem,hogy a mai egyháznak már nem sok köze van Jézushoz és az isteni tanításokhoz,gondolatokhoz. És abban is biztos vagyok,hogy sok hithű katolikust zavar ez a naptár. Mégis évek óta készül, visszamenőleg megtalálhatóak a neten az előző évi fotók is. És mindössze 10 euróba kerül. Nem tudom,hogy ez sok,vagy kevés egy minőségi fotókat tartalmazó naptárért.

SA 2009.12.17. 21:36:54

Nagyon érdekes, most sikerült egy születő városi legendát (urban legend) megcsípnem. Egy részüket tervezik, de ez spontán keletkezett. Javaslom, nézzétek meg jobban azt a honlapot. Sok hülyeséget képes a Curia is csinálni, de itt egészen másról van szó. Ametiszt, velem együtt küzdesz a káros előítélek és meg nem engedhető általánosítások ellen. Szép, és nemes dolog felvállalni olyan csoportok védelmét, akiket az előítéletek és az általánosítások védtelenségükben megsebezhetnek. A mai Egyház az több milliárd ember. Ha ez az urbánlegend igaz lenne is, akkor is csak néhány kuriális bboros hülyesége, nem bizonyítja "ismét", hogy "már nem sok köze van Jézushoz és az isteni tanításokhoz, gondolatokhoz". A nyakig bő reverendába burkolt férfiak meg helyesek, de ebből nehogy az a legenda szülessen, hogy netán a fiúkhoz vonzódnék... :D:D:D:D:D

Ilona 2009.12.17. 23:51:25

Igazad van, eltévedtem, figyelmetlen voltam. Nem kattintottam rá a castingra. Hatásvadászat, csábítás az egész naptár, olyanok, mint a reklámok. A mosóport is csinos, fiatal nökkel reklámozzák. A szépség nagy büverövel bír, gondolom, az egyház is rájött erre. Kicsit olyan, mint mikor a lányomnak mondták nemrég, hogy oltassa be magát, mert nagyon csinos, jóképü a doktorbácsi... :))) Kicsit drága szerintem 10 €-ért. Akinek tetszik...biztos megveszi, de hogy ezzel hívö is lesz?...nem hinném.

ametiszt 2009.12.18. 00:55:37

Helyesek?és hát hogy hova vonzódnak,azt nem tudni,csak a fotós témakörét ismervén sejthető. De ez érdekel engem a legkevésbé. Megdöbbentett,hogy ilyesmi lehetséges,és próbálom magyarázni,ahogy tudom. Talán a fiatalabb korosztályt próbálják ezzel csalogatni, de én sem hinném,hogy ettől lesz valaki hívő. Legfeljebb beleszeretnek valamelyik szépen mosolygóba. Nem akartam SA lelkivilágába gázolni azzal,hogy idézek arról a női csacsogóról,ahova tévedve találtam a naptárakat. Bizony a szókimondó honleányok leírják a fantáziáikat,szexuális játékaikat,amiket a papok látványa váltott ki belőlük, s mint egy ereklyét őrízgetik a naptárat. SA...sajnos ez az urbán legend igaz. Ott van,láthatod. Én nem bizonygatok itt semmit,de a véleményem változatlanul az,hogy egy ilyen naptár célzatos megjelentetésének semmi köze Jézushoz, és az isteni tanításokhoz.Valóban rengeteg a tisztalelkű hívő,de sajnos sokan el is hagyják az egyházat,kiábrándulnak. Éppen ezért nem volna szabad ilyen önmagukat lejárató dolgokat engedniük. És álszent dolognak tartom a nők efféle egyházhoz való csábítását , ugyanakkor papi nőtlenség van. Tehát olyan papokat mutogatok,akik vonzóak, de ha valaki vonzódik,akkor az bűn. Ha valaki komolyan beleszeret egy papba,akkor ahhoz hogyan viszonyul az egyház? Tudjuk. És hogy " ismét"...az megint az én saját tapasztalatom. Ez valóban csak egy hatásvadász reklámfogás,nem több. De aki megengedte,annak tovább kellett volna látnia az orránál. (A fotókon lévő fiúk egyébként nem papok,csak modelek.) Nem bántom én az egyházat. Azt gondolom eltévedt,buta ember mindenhol van,az egyházban is. Az egyház hatalom. És a hatalom nem mindig szül jó embert. De ez mindenhol előfordul,ahol emberek vannak. Attól még,hogy valaki pap,nem érdemel feltétlen tiszteletet. A tisztelethez több kell annál, hogy valaki reverendát ölt magára. Ismerek végtelenül okos és jószándékú papokat,több is van a barátikörömben,és ismerek olyat is,aki annyira önző és fanatikus, hogy miközben azt mutatja,milyen jó ember,mindenkin átgázol és eltapos.A többi papon is. Mindent összegezve :-) én csak a gondolásokon akartam egy kicsit nosztalgiázni,és felidézni a velencei napfényes szép napokat,a Vogalongát... :-) aztán ez lett belőle,hogy itt a papokon filozofálunk. Inkább maradnék a gondolások emlékénél...

Ilona 2009.12.18. 07:52:15

Igen, maradjunk a gondolásoknál és nosztalgiázzunk... :) ...bár én nem voltam még Velencében és nem ültem gondolába. Ez is olyan szép hely lehet a szerelmeseknek, mint Párizs. :) De mit csinálnak ilyenkor a gondolások, mikor hó van?...munkanélküliek lesznek?

SA 2009.12.18. 08:50:18

Azt írod egyszer Ametiszt, hgy at "egyháznak már nem sok köze van Jézushoz", Másszor meg: "Nem bántom én az egyházat." - írod. Az Egyház az nem a papság (az a klérus), de nem is a római kúria, Az Egyház az a keresztények összessége attól is függetlenül, hogy milyen mélyen vagy milyen módon keresztény, tehát heterogénebb csoprt, mint az ateisták. És a világ legnagyobb csoportja, tehát bármi előfordulhat köztük, meg az ellenkezője is. Nem lehet semmiből sem általánosítani, ami nem tartozik a lényegéhez. A naptár honlapjának szövegét meg olvassátok el pontosan! Nem a Vatikán adta ki, csak egy PR szöveg, mintha lenne köze hozzá meg nem is. A lányok reakciói. Hát ara nem pazaroltam sok időt, a pudingot enni szeretem, nem olvasni. Annyit azért megállapítottam, hogy vannak, akiknek valami miatt a fantáziájuk hamar a ruha alá téved. Nekik mindegy, hogy reverenda, vagy a pszichológiai teszt tintapacái, ugyanaz jut az eszükbe.

ametiszt 2009.12.18. 14:36:03

Tényleg nem bántom az egyházat. A katolikus,református,evangélikus...és még hányféle újabb egyház létezik. Egyikkel sincs bajom. (vagy amelyikkel van,az nem érdekel,mindenkinek szive joga,miben hisz) írásom pedig pusztán arról szólt,hogy az ilyen dolgoknak,mint pl. ez a naptár,semmi köze az egyház igaz tanításaihoz.Ezt nem kell kiforgatni,szerintem egyszerűen belátható. Nem kell általánosítani,mert én nem tettem. Mindenesetre sok visszatetsző dolgot tapasztaltam a hétköznapi életben,ami inkább taszít az egyháztól,,mint vonz. Lehet,hogy túl sarkosan látom a dolgokat,de szerintem valami vagy fekete,vagy fehér. Jézus tanításai,példái jók. Ehhez képest tudom mérni a dolgokat. Ami méltó hozzá,az jó. Ami meg nem,az nem jó,és nincs köze az egyházhoz, mert távol áll annak szellemiségétől.Pusztán ennyi volt a mondandóm,mindenféle hatalmas következtetések levonása nélkül. Én így gondolom,és eszerint ítélem meg a világ dolgait.
süti beállítások módosítása