HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

egy könyv

2009.12.05. 12:46 alfroyul

Amerika eszembe juttatott egy nagyon jó könyvet.

Jodi Picoult...A nővérem húga...

Valamikor a nyár elején olvastam.
Mindjárt egymás után kétszer.
Már elsőre is lassan haladtam vele,mert olyan lelki kapcsolatokat és jogi problémákat boncolgat,amik elgondolkodtatóak,és úgy érzi az ember,tán nincs is megoldás.
A történetet egy jó része egyébként személyes tapasztalatok alapján született meg.
Jodi Picoult középső gyermeke ugyanis súlyos betegégben szenvedett,
amikor kicsi volt.
Mindkét hallójáratára tumor nőtt,
ami nem volt rossz indulatú,
de félő volt, hogy súlyos problémákat fog okozni.
Majd' egy tucat műtétet követően mára már jól van a fia, de elmondása szerint Sara belső tipródása ismerős számára.
A könyvről itt nem írok,
Amerika kiemelt belőle részletet,érdemes elolvasni,
és írjátok le a gondolataitokat,véleményeteket hozzá.
A filmet júniusban mutatták be,ez az előzetes.

3 komment

Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr46136510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2009.12.05. 22:12:55

Olvastam nála, engem felkavart.

amerika24 2009.12.07. 20:05:34

...azt olvastam, hogy Jodinak három gyermeke van, de erről a betegségről nem tudtam...:o ...egyszóval volt ennek a könyvnek valamennyi valóságalapja... ...én még emésztem....ezt nem lehet csak úgy félretenni, s vége...neeeeeeeeeeem...ehhez idő kell, mig megemésztem, vagy elfelejtem egy picit ?

ametiszt 2009.12.08. 00:47:54

Jodinak van egy blogja,ott olvastam a betegségről.
süti beállítások módosítása