HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

véletlenek...

2009.11.29. 09:56 alfroyul

Ezt a sok véletlent egy rakáson!

Hogy az önfejlődés útját véletlenül megleltem, amikor elhagytam a szerelmem is csak véletlen és leginkább a szerelmem tehet róla, aki csodák csodája nem akart visszajönni, miután kirúgtam és sértegettem, mily meglepő! Nem is értem. Véletlen! Hallatlan véletlen! Kénytelen voltam megvuduzni és visszavonzani és bár semmi kedve nem volt szabad akaratából, de elkezdett visszavonzódni és hát véletlenül pont akkorra meg betoppant a nagy Ő!

Ő tehet róla, hogy Ő ő! A Nagy Szabad Akarattal. Meg, hogy a nagy szerelmi visszavonzás vuduja máris dobódott és az energia útja másfelé fókuszálódott. Nagy Szabad Akarat, nagy Szabadság.
Az a rohadt energia! Az tehet róla, hogy akkor a nagy Ő már nem bírta energiával tartani a nagy betűket és ledobva nagyságát, kicsi ő-vé degradálódott, megtaposott és elment. Erről a jedik tehetnek, biztos vagyok benne... Már izzik is a kardom, ami amúgy rózsaszín...mert lány vagyok. Hosszú és néha elromlik. Akkor nem zizeg, csak serceg. Vihetem a jediszervízbe! Még garanciális.

(folyt)

Szólj hozzá!

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr926136519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása