HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

olyanok,amilyenek

2009.11.16. 23:13 alfroyul

Csalódtam.

Vagy tán nem is annyira.

Az emberek olyanok,amilyenek,

Mindig beleesek abba a hibába,hogy csak a jót feltételezem másokról.

Pedig ilyen nincs, a fehér mellett mindig ott a fekete is.

Az egyik sunyi, a másik befolyásolható.

Csak magukkal törődnek,és nem érdekli őket,ami körülöttük történik,éppen miattuk.

Ez van.

Egy időre elfogyott a bizalmam és a türelmem mások iránt.

Sajnálom.

Leginkább azonban ők sajnálhatják,amikor lelkükben szembesülnek azzal,amit tettek...

de ez már maradjon az ő gondjuk.

6 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr986136538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fönícia 2009.11.16. 23:15:42

de szép...

ametiszt 2009.11.16. 23:24:07

Azt írtad Fönícia,hogy a remény minden baj forrása....van benne valami,de ugyanakkor mégis ugyanaz a remény az,ami előbbre visz... szeretem ezt az angyalos képet...

Ilona 2009.11.17. 01:16:47

Hát én is mindig a jót feltételezem...csalódok is sokat. Bár, mióta alig járok emberek közé, csak családommal vagyok, nem csalódom mostanában. ...és a sunyi emberektöl óvjon meg az ég! nem szeretem.

Ircsike 2009.11.17. 06:33:49

Talan ezt a legnehezebb kivedeni. Eletunk soran sok "pofont" kapunk embertarsainktol, ezert is leszunk igencsak bizalmatlanok. Szerencsere azert tudunk egy eros varat epiteni magunk kore a csaladbol es az igazi baratokbol. Legyen csalodasmentes, mosolygos a napod, ha lehet!:-)

amerika24 2009.11.17. 07:36:24

...én túl sokat várok, ez a baj velem...és ha nem jön rögtön, kétségbe esek....bolond egy természetem van ... ...viszont azt a sokat szivesen adom magam is....ha engedik..... ...az emberek nem nagyon engedik közel, még a barátaikat sem....félnek...nem is gondolnak arra, hogy elvesztik ezzel a bizalmat...

ametiszt 2009.11.20. 15:51:43

Én nem vártam túl sokat,csak emberségért emberséget,normális bánásmódért normális reakciót. A bajban összefogást,és nem azt,hogy belém rúgjanak a hátam mögött azok,akikért kiálltam,mert bíztam bennük. Ismét leckét kaptam abból,hogy tekintet nélkül kell lenni mindenféle körülményre,emberségre, és hogy ha valaki ellen lépnem kell,akkor kell !!! Ezt sajnos nem tettem,és most ezzel él vissza két alkalmazottunk nagyon aljas módon. Pontosabban csak az egyik sunyi, a másiknak csak telebeszélte a fejét mindenféle félinformációval,ahelyett,hogy a tényekre hagyatkoznának,az meg megy utána eszetlenül,ahelyett,hogy gondolkozna. Hát ez van,erről ennyit...
süti beállítások módosítása