HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

hétfői agyaló

2009.11.02. 07:59 alfroyul

Újra hétfő.

Szeretem a hétfőket.

Megtervezem az egész hetemet, a legtöbbet igyekszem az első két napon elvégezni,így sosem csúszok meg semmivel,mert ha hét közben váratlan munka zuhan rám,arra is jut időm.

Most persze valamit változtatni kell,ésszerűsíteni kell még jobban,mint eddig.

Számomra teljesen világos,hogy ezt az infarktust érzelmi feszültségekkel produkáltam.

Igyekszem változtatni ezen is, a terv az kész,már csak végig kell csinálni.

Sosem szedtem gyógyszereket,most kell.

Ez újdonság számomra,de meg kell szokni,most el kell fogadni.

Terhelés mellett kell hozzájuk szoknom.

Így ma már elmegyek dolgozni,csak kissé visszafogom magam.

Ígérem,jobban odafigyelek magamra,és tudomásul veszem,hogy bár a lelkem fiatal, a testem már nem az.

Legalábbis már nem a régi.

Nem bír annyit,mint régebben,hamarabb fáradok.

Akárhogy is közelítem a témát,a lényeg ugyanaz:

vissza kell fogni magamat.

6 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr346136558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2009.11.02. 10:47:00

...akkor tényleg vigyázz magadra!!!:)...igaz, te tudod felmérni egyedül, mennyit bírsz most....de néha ezek a saját érzések is úgy be tudnak csapni.....történt már velem ilyen....azt hittem , menni fog, úgy éreztem meg tudom tenni....és útközben mégis pihennem kellett....annyira rossz érzés volt, hogy rosszul ítéltem meg saját magam....

ametiszt 2009.11.02. 12:41:47

Köszönöm amerika :-) minden jól ment ...eddig... vigyázok,és ha elfáradok,majd pihenek.

Dédike 2009.11.02. 20:38:07

Vigyázz nagyon magadra. A gyógyszer szedéshez hozzá lehet szokni. Én mám 50 éve szedem, hol többet, hol kevesebbet, de mindíg van elég.

Csillagvihar 2009.11.02. 23:37:46

régen jártam feléd, te meg itt rendetlenkedsz! :S Örülök, hogy jobban vagy, vigyázz magadra :)

ametiszt 2009.11.02. 23:41:01

köszönöm Csil :-) vigyázok...ez csak úgy jött...

Ircsike 2009.11.03. 07:07:50

Ismeros az erzes. A lelek meg szarnyal, eros, es mindent akar, de a test mar nem bir annyira lepest tartani......... Az evek multaval sajnos ezt egy kicsit el kell fogadni........
süti beállítások módosítása