HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

kaleidoszkóp

2009.09.27. 17:42 alfroyul

Ilona "labdájának" ezt a címet adnám.

Azt hiszem,a múltunkra is így kell nézni,mint egy kaleidoszkópba.

Látni kell a szépet és jót.

Elsőként a párkapcsolatomban bekövetkezett változást említem,

mert az megmutatta,hogy szeretettel még a lehetetlennek tűnő

dolgok is bekövetkezhetnek, csak nem szabad feladni.

Tíz évvel ezelőtt a születésnapomon védtem meg a harmadik diplomámat,

ami nagy küzdelem volt számomra.

Mindig öröm a munkám.

Élmény volt kilenc éven át a színházban dolgozni,barátokat találtam ott,

akiket a szivembe zártam.

Szívbemarkoló élmény volt az első unokám megszületése

,akit nagyon vártam,de a körülmények nem engedték,hogy szerethessem.

Azért én szeretem...egy isteni kötést ember nem vághat el.

Bárhol van is ő,az unokám marad,amíg él.

Öröm látni a gyermekeim boldogulását az életben,

szerelmeiket...a boldogságukat.

Velence...Párizs...

a Duna...a Szigetköz...

Bécs-Budapest-Szupermaraton

vívó VB

box VB

a paraolimpikonokkal való kapcsolatom

a mediterrán konyha

könyvek...koncertek...zene...zene...zene...

naplemente...napfelkelte...

eső...szél...napsütés...szivárvány...

virágok ...állatok...a kutyám...

annyi apró dolog van,ami csak számomra bír jelentősséggel...

tovább adom a labdát Julinak, Cilának, Ancsának,

Pudingocskának és Solkának...

4 komment

Címkék: emlékező

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr976136599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2009.09.28. 03:05:16

Párizsban is voltál?...remélem, egyszer én is láthatom. Tetszett a kaleidoszkóp elnevezés. Garbarek zenéje jutott eszembe róla. Elküldöm Neked.

ametiszt 2009.09.28. 07:39:36

Köszönöm. Voltam,és nagyon otthon éreztem ott magam. Szeretnék még visszamenni egyszer legalább.

Ilona 2009.09.28. 21:15:17

Nálunk csak a kisebbik lányom volt barátnöjével, neki is nagyon tetszett.

Lui 2009.09.30. 13:30:41

Köszönöm, meg fogom csinálni! remélem jól vagy! ölellek :)
süti beállítások módosítása