HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

a konyha újra megnyílt

2009.08.21. 21:32 alfroyul

Ismét megnyitottam a tuttifitt konyhát.

Idő hiányában már nagyon régen nem írtam bele,

és őszintén bevallom sok kedvem sem volt hozzá

a minősíthetetlen kommentek miatt.

Régebben öröm volt számomra leírni ,hogy mit főzök,sütök,

még akkor is, ha esetleg csak magamnak írom.

Ma délután felfrissítettem az oldalt,még alakítgatom lassan,

de már használható :

  • tuttifitt
  • 6 komment

    Címkék: pergó-percek

    A bejegyzés trackback címe:

    https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr566136658

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Ilona 2009.08.22. 18:20:09

    Láttam és nagyon szép. Mindig csodálkozom azon, miért nem szerepel a toplistán.

    ametiszt 2009.08.22. 18:28:34

    Sokan látogatják és főznek onnan,a toplistához ennél gondolom sokkal több kell. Én megvagyok a toplista nélkül is. Aki szereti ezt az ízvilágot,az látogat,aki mást szeret,az mást látogat. Így van jól.

    Ilona 2009.08.22. 20:28:29

    Nem tudom, mi az a több...szerintem minden szempontnak megfelel, érthetöség, egyszerüség és harmónia... Harmónia szép, ízléses fotókkal illusztrálva...ez, ami pluszt jelent nálam a blogodban. ...de igazad van, nem fontos annyira a népszerüség. Lényeg, hogy kedvvel, szeretettel csinálod.

    ametiszt 2009.08.22. 21:00:16

    A tuttifitt elején egy táplálkozásterápiáról írtam. Sokan keresnek emiatt,mert segítségükre van az életmódváltásban. Örömömre a kicsi lányom,aki még most próbálgatja a szárnyait a főzés terén,gyakran innen veszi a receptet,persze amiket szeret. Általában szeretik amit főzök. Igyekszem egészségeset és finomat,erre nagyon jók a mediterrán ételek. Lényeg,hogy én magam örömöt találok benne, és a barátaim is oda találnak alkalmanként.

    Ilona 2009.08.22. 23:18:59

    Látod, ez az, amit kiérezni a blogodból, hogy szeretsz fözni...és ezt én csodálom. Sajnos, lányaim nem föznek, nem nagyon érdeklik, pedig szeretnek enni. Ha gyerekük lesz, biztos megtanulnak, ahogy én is annak idején. Remélem.

    ametiszt 2009.08.22. 23:25:21

    A nagy lányom tud és szeret főzni, a kicsi még kezdő. A fiam nagyszerű szakács. Majd kialakul a lányaid főzéstudománya ,amikor szükség lesz rá.
    süti beállítások módosítása