HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

40 fok kint és bent...

2009.07.24. 19:28 alfroyul

Hosszú évek óta nam voltam beteg.

Tegnap aztán betelt a pohár, elegem lett az értelmetlen küzdelmekből,és belázasodtam.

Muszáj kivonni egy kicsit magam mindabból,ami körülvesz .

Nem lehet állandóan harcolni az élet legalapvetőbb dolgaiban.

Belefáradtam,most egy kicsit meg kell állnom.

És erre jó a betegség. Figyelmeztet.

Persze nem adom fel,de várhatnak a dolgok. Annál is inkább , mert én megtettem mindent .

Nem rajtam múlik,hogy nem jutunk előbbre az egyetlen elfogadható irányba.

6 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr976136687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2009.07.24. 20:15:45

Én sem bírom már ezt a nagy meleget...mielött ide ültem a computerhez, letörten vontam le magamban a következtetést, hogy már semmi nem megy úgy, mint régen. A páromnál voltam a kórházban kétszer is, mindig kell valami. Nem bántom öt, hiszen ö is alig volt beteg. Egy kis banális baleset mindenkivel elöfordul és ez a legkevesebb, amit meg kell tennünk a másikért. Gyógyuljál meg Olgám, itt a hétvége is, hozzásegít, hogy pihenj többet. Küldtem emailt, majd olvasd el. Jó éjt, szép álmokat.

Klarissz 2009.07.24. 21:41:11

Vigyázz magadra! Időnként valóban meg kell állni pihenni. De nem betegség miatt, hanem éppen azért, hogy ne légy beteg! Jobbulást!

Solka, aki pitypang 2009.07.24. 22:29:45

Jobbulást kívánok! Ölellek és puszillak szeretettel!

ametiszt 2009.07.25. 00:37:26

Köszönöm. Tudom,hogy egyrészt túl hajtottam magam a munkában,másrészt nagyon megvisel pár dolog,amin nem tudok átlépni. Ma nem dolgoztam és a hétvégén is pihenek.

Livia 2009.07.26. 21:24:20

Itt az idő egy kicsit pihenni Ametiszt! Remélem nem "rohanva" teszed majd.:)))

ametiszt 2009.07.26. 21:52:33

Köszönöm Lívi,pihentem a hétvégén és pihenve pihentem. Sokat rajzoltam és zenét hallgattam. És elfoglaltam az agyam is,kikapcsoltam a gondolatokat. ölellek
süti beállítások módosítása