HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

nehéz

2009.04.23. 17:07 alfroyul

Az utóbbi napokban nem volt kedvem írni.

Mindazt,ami történt,nem szeretném megosztani a végtelen világgal, a barátaim pedig tudnak róla.

Nagyon nehéz közel három év áll mögöttem,aminek hétfőn pont került a végére.

Örömmel kiabálhatnék és ugrándozhatnék,hogy végre vége,vége! Győztem!

De nem megy.

Úgy érzem magam,mint akin átment az úthenger.

Borzalmasnak érzem,hogy az országunkben minden megtörténhet,legyen az bármilyen aljasság.

Ha a hatalom érdekét szolgálja,akkor semmi nem szent. Akkor mindenki eltaposható, félrelökhető.

Ez történt,de nem hagytam magam,és végül az igazság győzött,bár drága árat fizettem érte,

hála az emberi önzésnek,butaságnak,beszariságnak és kétszínűségnek.

Kb. ezekkel találtam szemben magam,és küzdöttem,pedig apám már igen régen megtanította nekem,hogy szél ellen ne is próbálkozzak.

Ma már kezdek megkönnyebbülni végre.

Lassan talán minden rendeződik.

Szólj hozzá!

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr726136720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása